Gönderen: esraycr | 17/04/2009

TELEFON SAPIĞIM!BENİ ÇOK KIZDIRDIN! :D

Israrla aranıyorum,telefonu açsam mı? Açmasam mı? Diye düşünüyorum.Arayanın numarası gözüküyor ,fakat rehberime kayıtlı bir numara değil.Baktım halen aranıyorum,açtım telefonu..İşte her şey o an başladı,ilk kez telefon sapığım olmuştu.

Ukala bir tavırla konuşmaya başladı,saçmaladığı cümlelerinden belliydi.Lafı hiçte uzatmaya gerek yok diye içimden geçirip,sert bir ses tonuyla,kardeşim sizi tanımıyorum,rahatsız etmeyin, iyi günler diyerek klasik bir cevapla, telefonu kapadım.Aramalarına devam etti.Hem de ısrarla , on beş gün kadar..

Pek fazla takmadım,telefonu birkaç kez cevaplamak zorunda kaldığım için açtım,mesajlarına yanıt vermeden sildim.Bir arkadaşım ‘Esra seni on oldu aradığım, her arayışımda telefonun meşgul görünüyordu,kiminle konuşuyorsun hayırdır diyince’,anladım ki sapığım beni ararken telefonum meşgul gözüküyor:D

Bir aramasında,telefonu açmadığım için çok kızmış,bağırıp çağırdı,hakaret etti,seni seviyorum ne olacak konuşsan benimle filan diyip durdu.(Bir de hakaretini yedim,neden açmıyormuşmuşum 😀 .Sen neden tanımadığın numaraları arayınca karşı tarafın cevaplandırmasını bekliyorsun ki?)

Bardağı taşıran son damla ise,şehirler arası yolculuk sırasında gece sabaha kadar beni arayarak telefonumun şarjını bitirmesi olmuştu.Günlerdir araması bir yana bu durum beni çok perişan etti.Telefonum kapandı,otobüsteyim ve  tek başıma şehirler arası yolculuk yapıyorum(12 saat) düşünsenize bir..Üstüne üstlük otobüs 45 dakika gecikti,annemin de tansiyonu var,arıyorlar ve ulaşılmıyorum.Sinirlerim tavan yaptı.İlk işim telefonu şarja takıp,sapığımı aramak oldu.Arıyorum arıyorum açmıyor. :D( Şaşırmıştır benim aramama sanırım.)Açsa telefonu benden güzel bir fırça yiyecekti.!!!

Neyse ki akşam saatlerinde beni aradı.Bende ilk defa arasa da bir konuşsam diye bekliyordum.Hemen açtım telefonu..Bağırıp çağırdım.(!) Bir daha aramayacaksın,ararsan eğer aradığına pişman ederim filan  dedim(fakat ararsa nasıl pişman edeceğim konusunda ufacık fikrim bile yok 😀 ) ve telefonu kapattım.Sinirlerim tepemde 😀

Ertesi gün aradı.Aramaman gerektiğini söylemiştim değil mi? Dedim.’Aradığıma pişman olmak için aradım ,hadi bakalım ne yapacaksan yap görelim ‘dedi.Sen görürsün diyip telefonu kapadım.Düşünüyorum ne yapsam acaba?Nasıl kurtulsam?

Akıl akıldan üstündür diyerek ,durumu arkadaşıma yansıttım.(tam adamına demişim)Arkadaşım,tamam Esra ben hallederim dedi.Sapığın numarasını benden aldı.Sonrada sitesinde numarayı yayınlamış.Yanına da bayan ismi yazmış,malum chatt sitesi olunca da oraya gelen erkekler numarayı alıp,bayan sanarak sapığımı aramışlar 😀 (Chat siteni kapat derim hep,hatta küsüştük bu site yüzünden, fakat;ilk defa sitesinin yararını gördüm:D )(Bu arada yanlış anlaşılmasın,site sahibi liseden arkadaşım olur,kardeşimdir,hafiften de zekidir 😀 )

Sapığım bana mesaj attı,sabaha kadar beni bir sürü erkek aradı  ve küfür edip kapattılar.Numaramı oradan kaldır bende seni aramayacağım mesajda atmayacağım dedi.Ben de cevap yazdım,başkalarını da aramayacaksın, yemin et öyle kaldırayım 😉  yazdım.Yeminini etti ve kaldırttım..

Not:Telefon sapığınız varsa,numaralarını yazabilirsiniz.. 😀 Kurtulmanız garantidir 😀

Responses

  1. Savcılık önerecektim ama sen daha etkili bir yol bulmuşsun :))
    Çok güldüm yaaa :))

  2. Oldukça zeki bir hareket 😉

    En son telefon sapığım ankaradan bir kız idi. O da benden korktuğu için bir daha aramadı. Genelde telefon sapıklarını severim. Nedense benimle konuşan her sapık telefonu bağırarak ve tehdit ederek kapatır. Ben hiç yüksek sesle konuşmam, sanki yanımda bebek varmışçasına sessiz ve sakin konuşurum 🙂

    Geçmiş olsun.

  3. Daha öncede tanık olduğum ve aynı yöntem ile çözülmüş bir hikaye 🙂 Geçmiş olsun 😉

  4. bende “blacklist” var gerektiğinde filitrede takılıyor arayanlar 🙂 sorunyok yaşasın simbiyan telefonlar 🙂

  5. @Kalderavolkan,savcılık son tercih 😉
    @mehmet, Bence de zekice,zaten 5 günü geçen her telefon sapığıma aynı taktiği uygulamaya karar verdim.İlk defa telefon sapıklarını seven birisiyle karşılaştım.Bilseydim numarayı sana verirdim.Konuşurdun sabaha kadar 😉 😉
    @Resul Aydoğdu,sağolasın,yeni yöntemler varsa etkili öğrenmeye açığım yazarsan sevinirim.
    @Kedice,o da kim ? Ben biraz teknolojiyi geriden takip ediyorum.Biraz daha detaylı bilgi verirsen öğrenmiş olurum 😉

  6. :))…

  7. Benimde öyLe oLduydu 6-7 arkadaşıma verdim numayarayı onLarda her 2-3 dakikada bir aradılar sonradan hiç sapığım oLmadı 😀

  8. @Alper,bundan sonra bende blogumda sapığımın numarasını yayınlıyacağım:D Zaten hattım gizli numaraların aramasına kapalı 🙂

  9. ohh eline sağlık iyi etmişsin sapığa:)o da sapıkla uğraşmış yaptığının nasıl bir şey olduğunu anlar:)

  10. yha çoq zeqice:l

  11. esra süper bi taktik olmuş ve benimkine çok benzemiş:D bende birtane parktaki erkek tuvaletine yazmıştım sapığımın numarasını.. bir dahada aramadı:))
    eee ne demişler çivi çiviyi söker:))))))))

  12. @elif,böyle destek gelirse ben sapıklara daha kötü planlar yapacağım 😉
    @yesim,sağolasın..
    @çiğdem,Genelde duvarlara yazılır,yanına da bayan ismi yazılır ki aransın diye ;)Kızlarımızın sapıklar üzerindeki kötü planlarından birisi daha…

  13. canım aynısı benim başıma gelmişti ama ben daha fena bişi yaptım -numarayı seks partner sitesine yazdım (:

  14. @Çilekli süt,Hoşgeldin öncelikle..
    Senin taktik benim bir sonraki aşamam olacaktı 😀 yaşasın kötülük filan..

  15. bendede böyle bir sapık var arayıp duruyo 05358142980

  16. 05067961293 bu sapık beni de delirtti oofff

  17. telefon numarası değilde ismini versem olmazmı 😀

  18. 05358818659

  19. buda beni rahatsız ediyor nasıl engel olcayım numarada gözüküyor

  20. 3 aydır kurtulamıyorum lütfen yardım edin artık hiç huzurum kalmadı benı rahatsız eden numara05363811854


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

