Gönderen: esraycr | 14/04/2009

BENDEN BLOG ÖDÜLLERİNE MAİL :)

Geçtiğimiz günlerde herkesten gelen tepkiler aynıydı.Oy vermek için girdiklerinde sisteme, biz bu e_posta adresini tanıyoruz demişler.(Madem tanıyorsunuz eski bilgilerini de gönderin o zaman,millet şifresi neymiş öğrensin)Halbuki bir çok arkadaşım daha önce sisteme hiç girmediklerini dile getirdi.Bilmiyorum sorun nerede?

Bende bö 2009 a( bö=blog ödülleri) iletişimden bu durumu dile getirdim.Sağolsunlar aynı gün içinde cevap verdiler.Şimdi gelelim benim ne yazdığıma ve ne cevap aldığıma :)Aynen kopyalayıp yapıştırıyorum 🙂

Bir çok arkadaşım ilk kez kayıt olmak için girmelerine rağmen biz bu e_posta adresini tanıyoruz cevabını almışlar.
Diyelim ki tamam ,hadi daha önceden kayıtlılar,peki sistem eski kayıt bilgilerini göndermesi için yapılan bir yer(şifremi unuttum vs gibi) neden yok?Diyelim ki,kişi unuttu bilgilerini,şifresini hatırlamıyor,oyunu da geri almak istiyor,peki o bilgilerinin bulunduğu maili tekrar nasıl alacak?

cevap..

Teknik bir sorun vardı, şimdi düzelti. Sorunu yaşayan herkese mail göndereceğiz birazdan.

bence..

(Sistem madem kayıtlısınız diyor,hangi tarihte kayıt olduğunu ve şifrelerini tekrar kişilerin mail adresine gönderebilmeli 😀 Alacağım zaten 10 oy bırakında onu da alalım değil mi? 😀 )

 not=Oy vermek isteyenler buradan verebilir.(Mail adresinizi yazın,yanına da parola:)Tıkladığınızda kayıt olmak için,hemen onay kodunu istiyor,nerede onay kodu?Mailinize geldi bile,hemen kopyalayıp yapıştırın 😀 Sonra kişisel kategorilere bir tık 😀 Gelen sayfada(biraz zor açılıyor bekleyin) beni bulup oy ver demeniz yeterli..Kayıt ücreti vs yok..Dilediğiniz kadar oy verebilirsiniz:D(her mail adresinden bir oy verilebiliyor)

Responses

  1. seçim yasakları başlasın artık 🙂 yav bırak ödülü mödülü bö yü boşver o gelir elbet! sen bloguna şevkat göster bence 🙂

  2. @Kedice,ben eleneceğim zaten yarışmadan:) Bakma elenmeden önce tadını çıkarıyorum.Elenince yazacağım yazıyı bile hazırladım.Ben bloguma ve blogumdaki tüm kardeşlerime yeterince şevkat göster miyor muyum? 😀

  3. Ben anlamadım bu Bö işinden. BÖÖÖÖÖ diyorum kendilerine buralardan. (:

  4. @immortalance, Ben de pek anlamıyorum ama durumu kimseye çaktırmıyorum 😉


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

