Gönderen: esraycr | 12/04/2009

BLOG ÖDÜLLERİ YARIŞMASINA KATILDIM,’BİZ’im için…

Bir hevesle yarışmaya katıldım.Tabiki kişisel bloglar kategorisinde 🙂  Yüzlerce blog takip ediyorum,hatta yüzlerce yorum yapmışımdır,diğer blogları da inceliyorum ama benimkinin tadı gerçekten ayrı 🙂 Kendi blogum diye söylemiyorum ama gerçekten güzel..

Okuyucularımı sıkmıyorum,kendimi de yorumcularımıda samimi buluyorum.İçimden geldiği gibi ,hiç bir kaygım tasam olmadan,olduğu gibi yazıyorum.Kendimi de açık açık ilan ettim 🙂 (İsim vermeden kişisel blog yazmak daha kolay bence.) Kendimi vicdanen rahat hissetmek için yalansız dolansız dürüst yazıyorum.

En önemlisi iki üç yorum daha fazla alayım diye bel altına vs vurmuyorum.(Argo yok!)Ya da terbiyesizce yazmıyorum.Rabbimin rızasını göz önünde bulunduruyorum.Sonuçta yazılarımı okuyan herkes belirli bir zaman harcıyor,kimsenin zamanını  saçma sapan yazı yazarak çalmak istemem.Sadece birazcık daha tebessüm etsin kardeşlerim,azıcıkta olsa yazılarımı okurken gündelik hayattan uzaklaşsınlar diyorum.Zaten yaşamımızı mahfeden,canımızı sıkan o kadar fazla şey var ki,bir de burada ben mi of ‘layım,puf’layım.(Arada oflayıp,pufluyorum tamam kabul ediyorum,o kadarcıkta nazım geçsin size 😉 )Hayata da biraz deli dolu takılıyorum.Bunu da sizlerle paylaşmak istiyorum.Bir sevdiğim özelliğimse herkese olabildiğince cevap veriyorum.Blogumla zaman çok geçiriyorum.Gerçekten ona emek veriyorum.

Neden birincilik istiyorum?Sadece daha fazla okunmak,daha fazla kişiye ‘biz’ demek için..Şuan burada ‘biz’ varız zaten:D Daha fazla olsak fena mı olur?

Gerçekten hakkettiğimi düşünüyorum.Fakat yarışma da pek de iddialı olamıyorum:) Çok tazeyim,daha yeni katıldım aranıza:D Ama sonuncu da olsam gam yemem 😀 ‘BİZ’ zaten yolumuza kaldğımız yerden devam edicez 🙂

Peki nasıl oy verebilirsiniz bana?(Gel bakayım yamacıma..)

1_http://2009.blogodulleri.com/kayit (Tıkladığında alttaki e_posta ve parola kısmını göreceksin.İstediğin parolayı ver sorun hiç değil ve hemen kutuları doldurduktan sonra yandaki pembe kutucuğa (hemen kayıt ol ve oylamaya başla)tık yap

2_Yeni açılan pencerede onay kodu istiyor,Nerede peki onay kodu?Mail adresine geldi bile.Aç mail kutunu ve oradaki rakamları kopyala yapıştır yap 😀

3_Açılan sayfada pembe bir yazı var,sizi oylamaya alalım diyor evet tıkla onu hemen 😀 Sonra açılan sayfada kategoriler var 🙂 (Letoonia Resorts) KİŞİSEL BLOGLAR KATEGORİSİ yazıyor tık yap hemen 🙂 (biraz bekle,sayfa geç açılıyor ve geç isimler geliyor)

4_Şimdi beni bulma zamanı,hemen benim blogumu bul:D https://esraycr.wordpress.com/ yanında mis gibi rengarenk papatyalarım var,hemen dikkatini çekecektir 😀 İşte ona oy ver dersen:D ewet dersen 😀 Ben bu kızı seviyorum ve destekliyorum dersen,gel ‘biz’e 😀

Utanarak sıkılarak oy istiyorum 😀 Bana oylarınızı verin,hakkettiğimi ve hakkımı yedirmeyeceğinizi düşünüyorum:D Yazılarım tamamen benimdir :)Çalıntı olan tek yazım yok wallaha bak..

(Destekleyecek,eşine dostuna önerecek herkese çok teşekkür ediyorum)

Not: Yüzüm kızardı,benden millet vekili filan olmaz:D Oy isterken çok zorlanıyorum 😀 Bana oy verene vaatte bulunmam lazım değil mi?Hep öyle olur ya..Verecek olan tek şeyim sadece yazılarım,inanın verebilecek başka bişeyim olsa verirdim…

Responses

  1. Bir insanı tanımak, yüzünü görmek ya da yakının da olmak değil sanırım…
    canım benim inşallah kazanırsın…:))

  2. Kendini öven blogcular kategorisinde oyum sana Esra 😀 Bırak da seni biz övelim be kuzu:) Ama şu bel altından vurma olayı doğru. Iyyk ne biçim bloglar var bide aday olmuşlar cıkcıkcık

  3. Oy verirdim ama bir kategoride ancak bir siteye verilebiliyor.
    Bende kendime verdim 🙂
    Bende aynı kategoride adayım.
    Bizim kategoride çok fazlada aday var.
    400 civarı
    diğer kategorilerde 5 – 10 – 20 -30
    bizde 400
    düzgün bir şekilde kategori oluşturulsaydı
    ya da
    iyi bir ön eleme yapılsaydı
    bu kadar abzürtlük olmazdı.
    zaten aşağı yukarı tanıdığım çoğu blogger aday olmuş.
    Geçen sene kötü olur diye aday olmadım
    bu yıl daha iy ibekliyorum ama bakıp göreceğiz.
    Umarım dandik bloglar dalavereyle derece yapamaz.

  4. @zehra,bu yorum bana çok samimi geldi,gece saat 4 te yorumu farkettim,açtım müziğide ağladım 5 e kadar..Tamamdır Zehra abla ben birinci olmuşum zaten :)(Sağolasın)
    @Papatya,neden kendini övdün diye sor papatya prensesim?Tanıtımıma bak şimdi ‘Hayatında ilk defa yurtta kalan,yanlızlığını bloguyla geçirmeye çalışan genç kızın blogudur.Sloganıda: ayrılıklar birlikte geçen zamanların zekatıdır.Herkesten uzaktır ve yaşantısını bloguna işler, deli doludur amacı gülümsetebilmektir.’
    Çok ezik durmuşum cidden arkadaşlar ya 😀 Kendimi blog ödüllerinin Emrah’ı ilan ediyorummm!!! 😀 😀
    @Orjinal delikanlı,farkettim seninde katıldığını,hayırlısı olsun 🙂 Bu arada yanlış hatırlamıyorsam 491 kişi vardı kişisel bloglarda,bir hayli fazla 😀 Bence yeni kategoriler açılmalı 😀 Kipkişisel gibi :)Kendini öven blog kategorisi gibi:) Ezik blog da olabilir:D 😀

  5. kazanman için dua edicem.bu ödülü gerçekten hakettiğini düşünüyorum.çok güzel yazıların war,çok samimi doğal…allah gönlüne göre werir inşallaah kuzum.bloglar esradan sorulur.OYLAR ESRAYAAAA:))))

  6. merhaba esra,blog ödülleri en çok benim işime yaradı.
    çok yeni bir blogcuyum,güzel ve kaliteli blogları izleme fırsatı yakaladım.
    sayfanda ifadelerinde çok samimi geldi.
    yarışmada başarılar dilerim:)

  7. @nazlıcan,ne güzel oldu blog ödülleri,insanın yüreği coşuyor:) İnşallah allah hepimizin gönlüne göre verir 🙂
    @Kübra zeynep,sağolasın olabildiğince içten yazıyorum,içimi yazıyorum 🙂 Hayırlı olsun blogun,yorumun için sağol..

  8. sana oy vermeyeceğim de kime vereceğim canım.bence birincilikte hakkın.sevgiler..

  9. Hemen de yazmış “bana nasıl oy verebilirsiniz” diye 🙂

    umarım derece yaparsın 🙂

  10. Ama böyle rakip olmak olmazki 😀
    Heey ona vermeyin bana oy verin 🙂

    Başarılar…

  11. @funda, sağolasın birinci olmuş kadar oldum 🙂
    @mÇakır, inşallah yaparım ama pek yapacağa benzemiyorum.
    @Burak budak, Benim mekanıma gelip oy çalmak haa! 😀 Zaten ben çok yeniyim çevrem yok blog dünyasında,halktan bir çok kişide blog ödülleri yarışmasının varlığından haberdar değil 😀 Benim oylarımı alma olur mu,bak zaten az..Bırak ta mutlu olayım 😉

  12. Pek duygulandım ama iş başka dostluk başka 😛

    Hehehe… iyi olan kazansın…

  13. @Burak budak, dostluktan önemli mi işlerimiz? 😀 Bırak Allah aşkına,on beş gün sonra yine yüzyüze bakıcaz:D Rakip havasına girmeyelim 😀 Yine de oylar bana,ben bu yola başş koydum dermişim 😉

  14. Kültür Sanat kategorsinde oylar Kocaeli Etkinlikleri ve Haberleri’ne 🙂

  15. Esracığım ,ben bu işleri beceremiyorum,ama sana oy vermek için uğraştık(9. sınfta ki benim 2 numarayla,evde bilgisayar dan ve internetten en iyi O anlar),ancak yeni pencerede onay kodu açılmıyor,bu yüzden oy veremedik,kusurumuza bakma ,sen 1. olmayı hakediyorsun.sevgilerimle…
    http://hayatcemresi.wordpress.com/

  16. @ Hayatcemresi, yeni pencereye gelince onay kodunu istiyor ya,hemen mail adresine dönüp oradan kopyala yapıştır yap ablacım 🙂 sonrada oy vermeye geçelim de kişisel bloglarda beni bul 🙂 Ablacım pes etme 🙂 Kardeşlerin de msn lerinden oy at 😀 Ablacım inan ihtiyacım var 🙂 Pes etmeyin 🙂 Yazımda detaylı yazdım nasıl oy verildiğini 😉 bakarsan tekrar yapacağından eminim 😀 Beni yalnız bırakmayın 🙂

  17. Dur oyalama beni gidip tatlı bir hatuna oy vereceğim 😛 :))

  18. @Kalderavolkan, tatlı hatun kim 🙂 ablacım oy veren yok bana,oy sayılarıma bakıyorum hep aynı 😀 Sanırım beğenmiyorlar blogu 😀

  19. emek sizden destek bizden.seçim propagandası gibi oldu:)arkandayız.bas gaza esra bas gaza… 🙂

  20. Tebrik ederim.. Aynı kategoride imişiz. Oy oranını görme şansım oldu. Maşallah tatile doğru emin adımlarla gidiyorsun. Geçen senenin ilk ikisi (beyn ve nahnu) dibindesin hemen. Kimle gidiyorsun diye sormayayım.

    Sevindim.

  21. @elif,abla ilerde atılırsam siyasete seçim probagandası hazırlatacağım sana 😀
    @Sergüzeşt,Sevindiğine bende sevindim.Fakat birinci olamayacağım büyük ihtimal eleneceğim,Yurtta kaldığım için bir çok oy veren yurttan arkadaşım ve yurt aypisi hepimizin aynı gözükür mü sonradan aklımıza geldi 😀 Dİskalifiye olmayı bekliyorum:D
    Gelelim tatile,ben kazansam bile tatile gitmem ki :)Keşke para ödülü olsaydı ve birinci olsaydım.İlk işim beni destekleyen kardeşlerim adına ve kendi adıma tüm parayı hayır için vermek olurdu.İHH gibi bir yer mesela..Oy verenlere en güzel teşekkür bu olsa gerek bence.. 😉

  22. Nihayet bugün oy verebildim:)Başarılar

  23. @Hayat cemresi,çok sağolasın..

  24. Kaçıncı oldun?Ben katılmıycam seneye.Bir ödül almak için yazmıyorum ben.


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

