Gönderen: esraycr | 11/04/2009

BEN KÜSTÜM DAHA DA OYNAMIYORUM, HIHHH :D :D (KOMİK)

Güzelce duşumu filan aldım,üstümü filan giydim,yemek yemeye dışarı çıktık.Yemeğimizi yedik,yurda dönüyoruz.Yolda bir markete girip meyveli soda aldık,özellikle elmalısını bende severim.Sohbet ederken yurda nasıl geldiğimizi anlamadım:D

Odamıza çıktık,arkadaşım dedi ki Esra soda içer misin,sen koyarsında içmez miyim filan dedim 😀 ‘Fakat bardağa filan koyma bulaşık çıkarma(benim hep böyle diyeceğimi biliyorlar tabi),direk şişeyi yıka ben şişeden içerim sen de öyle yap ,hatta dış şişesini de yıkamana gerek yok, getir tozlu içelim ,yorulma, kapağını açsan yeterli.. ‘:D dedim.Tabi şişeleri yıkadı,getirdi ,açacağımızda yok,metalde kapak ,nasıl açılır peki? Biz hep sert bir yere yaslayıp vurarak açıyoruz,burada adet böyle 😀 Hem güç gösterisi de oluyor.Neyse arkadaşım denedi açılmadı.Ben deneyim dedim,kapak açıldı. TISSSSSSS….:D Kapak açıldı da.. tüm soda yüzüme geldi:D Çok mu sarsmışız ne yapmış anlamadım diyorum saf s af..:D Bu arada  saçlarımdan soda damlıyor 😀 Üzerime pek sıçramadı ama…

(sonradan söylediler)Gülmekten ölüyoruz hoşumuza gitti:D Suikast gibi bir şey hazırlamışlar bana 😀 İyice çalkalamışlar,elime vermişler 😀 Ben de güzelce yedim şakayı tabi 😀 Açmamla sodanın üzerime boşalması bir oldu 😀

Biraz gülümseyerek,ben size sorarım diye söylendim 😀 Daha bi saat önce banyodan çıktım alacağınız olsun yaa..Şimdi tekrar mı banyo yapacağım filan diye kendi kendime konuşuyorum 😀

(Sadece yüzümü yıkasam ve saçımı yıkasam yeterli aslında,üzerimi de değiştiririm,pek sıçramadı zaten..diye içimden geçiriyorum.)

Sadece saçımı yıkamayı hiç sevmem,beceremiyorum çünkü..Islanmadık yerim kalmıyor.Belki bu sefer becerirdim belli olmaz dimi..?Gittim banyoya iyice eğileyim de üstüm ıslanmasın dedim.(Öyle bir eğilmişim ki yere sıfır diyebilirim.)Bu arada suyu aldım başıma tutuyorum(fiskiye tarzı bişey işte)diğer elimle de açılan belimi örtmeye çalışıyorum 😀 Bu arada başıma halen suyu tutuyorum.(Biraz  ıslansın da sonra güzelce yıkayacağım,iki elimle bi güzel köpürteceğim) Tam bunlar olurken kapı çalındı,kızlar bir şeyler soruyorlar içerden cevap yetiştiriyorum.Hayda.. saçımı bişey çekiyor 😀 Hemen saçıma baktım yere sıfır olmamdan dolayı ve suyun da akma yönüne doğru banyo deliğine girmiş..Olamaz yaaaaaaaaaa……….

Pesssss pesss pesssss…Esra pessss ,diyecek kelime bulamıyorum,bu kadar olur diyorum.Vazgeçtim sadece saçımı yıkamaktan,olmayacak böyle..Deliğe girdi ya saçım,midem bulanıyor:D 😀 😀 Üç saat süresince, bir  şişe şampuanla saçımı yıkadım 😀 Sonra içime sinmedi ,ertesi gün saçımı kestirdim.Pis kısımları gitti bana göre,içim rahatladı 😀 Bu arada saçımda bir hayli uzundu 😀 (O banyoyu da Allahtan iki kişi kullanıyoruz sadece ve yurt da bu yıl açıldı temiz sayılır) 😀 😀 Moral vermem lazım kendime.

Konuyla ilgili sizi gülümsetebilecek bir diğer yazımı da okuyabilirsiniz..

(Not: Asla sadece saçımı yıkamıyorum o gün bu gündür…Tabi soda şişelerine de dikkat ediyorum.. 😀 :DBen hayata küstüm,daha da oynamıyorum,söyleyin kendilerine!!pess ettim artık Hıııhhhh 😀 Sakın esra demesin bana.. )

Reklamlar

Responses

  1. Hani derler ya anlatsam roman olur 😀 Senin hayatın da öyle

  2. Yuh bide saçlarını kestirmiş yaa :))
    Alemsin 🙂

  3. @burak budak, Ben bir günümü anlatsam da roman olur 😀 hayatımı anlatmama gerek yok = 🙂
    @kalderavolkan,ablacım ne yapayım içim rahat etmedi 😀

  4. “Ben bir günümü anlatsam da roman olur 😀 hayatımı anlatmama gerek yok = :)”

    Bu söze her şey yeter 😀


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: