Gönderen: esraycr | 10/04/2009

ANLAM VEREMEDİKLERİM (MİM)

Sevgili Resul Aydoğdu anlam veremediklerini belirten,okurken insanı gülümseten aynı zamanda düşündüren güzel bir yazı yazmış..Kardeşimin yazısının güzel olmasının bir başka sebebi de yazının altında mim i başlatan olarak sadece  beni mimlemesi..Teşekkürler Resul diyip ben de anlam veremediklerimi yazıyorum..

ü  Yıllardır, annemin bana kızınca eşek kafalı demesine (kulaklarımda problem yok,ama bu tabiri annemden duymak hep hoşuma gider)

ü  Çöp kutusuna 10 adım kala insanların atacaklarını çöp kutusuna isabet ettirmeye çalışmasına ve çöp kutusunun kenarına düştüğünde ‘hedefi tutturamadık diyip’ geçip gitmelerine (o zaman eğil bir zahmette, al at kutuya çöpünü)

ü  Araçların kırmızı ışıkta yaya çizgisinin üzerinde durmasına (yanında duran diğer araçta yaya çizgisine geliyor,hatalar çabuk yayılıyor)

ü  Erkeklerin kızlara çıkma teklifi diye bir teklifte bulunmasına (O teklifi kabul edenler var mı acaba? Şahsen bana seninle çıkabilir miyiz denildiğinde çok saçma buluyorum,bu yüzden bu teklifi hiç kabul etmedim)

ü  Renkleri kız ve erkek rengi olarak ayırt edenlere (Bence pembe kravat  filan ,bazı erkeklere yakışıyor,özellikle de şu saten gibi (janjanlı)parlak olanlar)

ü  Maç izlerken neden garip sesler çıkardığıma ,ahh öff bee,iğğğ(Ya da,Volkan bu top kaçar mı annem ,aşk olsun yaa, kazım nasıl attın o golü Allah nazarlardan saklasın, Rüştü dizlerin acıdı mı ya..az maç izlerim o da çok bağıra bağıra..)

ü  Dedemin beni öperken tüm yanağımı tükürük içerisinde bırakmasına (Bu yüzden yüzümü yıkıyorum her öpülüşten sonra)

ü  Kızların rimel sürerken veya göz kalemi çekerken ağızlarını açmasına (Ben de ara sıra açıyorum)

ü  Çok çabuk sinirimin geçmesine (saman alevi gibi )

ü  Bebeklerin ,o keyfi sefa içindeyken neden ağladıklarına (Tüm istedikleri olduktan ve tüm ihtiyaçları karşılandıktan sonra ağlayan bebekler)

ü  Bebekleri öperken -buradan kimse öpmemiştir düşüncesiyle-  ensesinden öpmeme (Başka birisinin öptüğü yerden öpsem ne olacak sanki)

ü  İlgilenilmeyi neden bu kadar çok sevdiğime

ü  Hastayken insanlara neden naz yaptığıma

ü  Müzik kanallarına msj atıp ,şarkının altında msj.ının görünmesine mutlu olan insanlara

ü  Eşi,evi barkı olduğu halde evine geç gelip kahvede orada burada oturup zaman geçiren insanlara

ü  Sınava hep son gece çalışıp,çalışırken, bir daha asla son güne bırakmayacağım diyip ama sözümü tutmayışıma

ü  Depresyon dedikleri şey bu olsa gerek diyerek kendimi depresyonda ilan edip üzülmeme

ü  Kapıyı çaldığımda içerden- kim o? Diye bir ses gelip- benim -dediğimde kapının açılmasına (Kapı açılınca da- sen miydin?- denilmesine)

ü  Nereye gidiyorsun Esra? Diye soru soran komşularımızın, iki saat sonra beni gördüklerinde nereden  geliyorsun Esra? Diye tekrar sormalarına (giderken söylemiştim zaten cevabını hep yutuyorum)

ü  Çok kızgınken neden ağladığıma

ü  Atalarımızın ne kadar çok konuştuklarına (acaba yemeyip ,içmeyip de mi söylemişler bu lafları diye düşünüyorum,fakat çok anlamlılar ve doğrular haklarını da yemeyim şimdi.)

ü  Yazının ilk cümlesinden sonra en alt paragrafı okuyan insanlara

Anlam veremiyorum,sizin anlam veremedikleriniz peki neler?

Mehmet’i (Gazanya blog) , Burak Budak’ı ,Zehra  (ablamı) Fındıklı’yı ,Can yaşar’ı(kedice blog),İnternettin_hoja’mı,Alper oktemer’i , Muammer Sarıkaya’yı,Kalderavolkan ablamı,Volkan soyyiğit’i Ferop.com’u  MİM ‘liyorum.

(Bazı kardeşlerimi mimlemedim,formatlarına uygun olmadığı için, yazmayacakları düşüncesiyle(bunu belirteyim),diğer kardeşlerimi de değişik konularda mim’liyeceğim ,sırayla dönüşümlü 😀 )

Resul mim’i başlatan ona da tekrar teşekkürler..

Responses

  1. mim ,nun ,vav ,he lam elif, ye devam ediyoruz yani..:))

  2. Teşekkürler canım…( unutmuşum yukarıya yazmayı):))

  3. Teşekkürler Esra mimi cevapladığın için güzel bir derleme olmuş. Devamını da bekleriz.

  4. Mim’in konusu oldukça garip, ben hiç bu şekilde etrafımı süzmedim 🙂

    Bu mimi cevaplamam için bir kaç güne ihtiyacım var. Etrafı süzüp ne gibi gariplikler yapıyorum incelemem lazım 🙂

  5. @Zehra, abla dediğin gibi devam ediyoruz 🙂 Ben de teşekkür ederim yazılarımı takip ettiğin için 🙂
    @Resul Aydoğdu,ben teşekkür ederim bu mimi yazmama vesile olduğun için..
    @Mehmet,mimi cevaplarken ben çok büyük zevk aldım,cevaplarken göreceksin insanın aklına o kadar çok şey geliyorki…Ben anladım ki bir çok şeye ‘anlam veremiyorum’ 😉

  6. […] 11 04 2009 Canım abLam Esra YÜCER‘in Anlam VeremedikLerim(MİM) adLı konusunda beni mimLemesi üzerine ona teşekürlerimi sunar ve bende anlam veremediklerimi […]

  7. mim için teşekkürler
    anlam veremediklerimi yazdım ama şimdi ne yapmalıyım? 🙂

  8. saol

  9. @kedice,:D Kendi blogunda anlam veremediklerim (mim) başlığı altında yayınla,sonracığıma sen de bu mim i başka arkadaşına gönder.Mesela kimin anlam veremediklerini merak ediyorsan onu mim’le..Sende bu konu hakkında bir arkadaşının yazmasına vesile ol :)Bu arada baktım anlam veremdiklerine güzel olmuş,cevapladığın için teşekkür ederim.Bu arada yazının altında yorum kutucuğu görünmüyordu tüm fikrimi buraya yazdım bu sebeple 😀

  10. ne güzel yazı olmuş ya bravo çok hoşuma gitti 🙂

  11. Ooo epeycedir bir MİM gelmiyor diyordum ahanda kafama düştü :)) yazıciiz el mahkum 😛 :))

  12. @sehrazat, okuduğun için sağolasın 🙂
    @kalderavolkan, 🙂 yaz bence de,bakalım senin anlam veremediklerin neler?yazması çok zevkli 🙂

  13. evli olup dışarıya süslenenlere:)nasıl yani dersin şimdi eşine süslenmez.dışarı çıkacak olsa üzerine bir kutu parfüm sıkar.buna anlam veremem.eve gelince ben geldim denmesine :)zaten görüyorum seni,kim olduğunu biliyorum.başka birini mi bekliyorum sanki.gülerken ağlamaya da anlam veremiyorum.ya gül yada ağla.bir de dediği dediğini tutmayanlara anlam vermek zor.bir şeye ak demişsen ona kara demenin anlamı yok yada bir şeye kara demişsen ak demenin anlamı yok.bu insanı çok yıpratıcı bir şey.karşımdaki ya çok akıllı yada dengesiz diye düşünürüm ben bu durumda.benim aklım bozulacak:)

  14. @elif,Biraz açık sözlü olmuşuz 😉

  15. yazıyı ilk okuduğmda hiç bişey aklıma gelmemişti.

    ama o günden sonra anlam veremediğim o kadar çok şey olduki.

    hala aklımda hiçbişeyy yok sayılır.

    ama bu gün beni rahatsız eden birşey oldu ve “neden böyle yapıyorlarki”diye sordum kendi kendime. bir anlam veremedim : )

    anlam vereemdiğim şu:

    insan hem zihinsel temizliğine hem de bedensel temizliğine önem vermelidir. bedensel temizliğe tam destek. lakin “özellikle bayanların” parfümü bartmalarına bir anlam veremiyorum.

    insan güzel kokayım diye kullanabilir. ter korkmayım diye kullanabilir. ne biliyim çok çeşitli sebeplerden parfüm kullanabilir. kullansında zaten, güzel kokmak iyidir. ama benim anlam veremediğim neden abartıyorlar.

    bu yüzden toplu taşıma araçları bazen çekilmez ve mide bulandırıcı olabiliyorlar. özellikle kapalı mekanlarda eziyet verici oluyor.

  16. bu arada konuya başka bir arkadaşta değinmiş sanırım : )

    okuduktan sonra gördüm

    poardon yazdıktan sonra okudum.


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

