Gönderen: esraycr | 09/04/2009

ON YIL DÜŞÜNSEM AKLIMA GELMEZDİ :D :D

Sabah gelmişim staja, üzerimde dünden kalma bir yorgunluk var.Seviyorum, hem hastalarımı hem hastaneyi.Dedim ki, Esra otur biraz zaten herkes uyuyor.Saat 8 filan.. Aldım elime hasta dosyalarını,kullandıkları ilaçlarına, hastalıklarına filan bakıyorum.Yine de içim rahat etmedi hasta odalarına bir göz atayım dedim.İhtiyacı olan olur.Serumu biten olur,ağrısı olan olur ilgilenmek lazım.. 😉

Önce ilk odaya girdim herkes uyuyor,ortada terslikte yok çıktım,diğer odaya girdim.Bu odadaki amcalar uyanmış,günaydın diyip tebessüm ettim.Hafif odaya göz attım arkamı dönecektim ki,amcalardan birisi ‘ismin ne kızım ?’Dedi. Esra amca diye cevap verdim.Amca diğer sorusuna geçti, ‘nerelisin?’Kütahyalıyım aslen, burada öğrenciyim dedim.Çok güzel diyerek başını salladı…(Bu konuşmada bi gariplik yok bence neden anlatıyorsun Esra demeden okumaya devam..)Odadan çıktım.

Diğer odalara da göz attım,gün klasik olarak ilerliyor.Arada bir hasta odalarına giriyoruz,saatlerine göre ilaçlarını veriyoruz,hastaneye yatacakların işlemleri vs vs..

Sabah konuştuğum amca koridorda görünce sesleniyor,esra kızım bir bakar mısın?

Tabiki odaya gidiyorum,amca diyor ki;’vaktin var mı? Seninle konuşmak istiyorum’ :D( Diyorum ki amca herhalde sıkıntısını anlatacak,genelde böyle oluyor çünkü..Amcaya bir beş dakika ayırabilirim diyorum,çünki serviste 50 hasta var. Zamanı her hastaya eşit paylaştırmam lazım ama yine de kırmak istemiyorum.)Evet, evet bir beş dakika konuşabilirim düşüncesiyle kalıyorum yanında.Bakıyorum gözlerine : )

Amca başlıyor,Esra seni çok sevdim biliyor musun?Çok güzel bir kızsın,akıllı da birisin maşallah diyor. (Alla Alla ben sıkıntısını anlatsın diye bekliyorum 😀 ) Hatta boyun posunda güzel,ahlaklıda birisine benziyorsun.Seni çokta merhametli gördüm diye sözlerine devam ediyor.(hadi bakalım bu konuşma nereye varacak, Esra var bunda bir gariplik diyorum 😀 ) Biliyor musun benim eşim vefat etti,tam 10 sene önce.Hayatın yükünü tek başına kaldırmak gayet zor.Sen de yalnızsın bak burada ,anlıyorsundur beni değil mi diyor.Başımla evet işareti yapıp şaşkın şaşkın bakıyorum 😀 Bak benim mal varlığımda iyi üç katlı bir evim ve 4 tane de tarlam var,2 tane de arsama ev yapılıyor diyor.Allah daha çok versin amca diyorum,içimden olmayanlara da versin Rabbim diyorum.Konuşmanın sonunu merak ediyorum açıkcası..

Amca devam ediyor,ben becerikliyim de,rahmetliye çok yardım ederdim.

Uzun lafın kısası sana bir şey demek istiyorum Esra ..Buyur amca?

‘Yanda bayan odası var,orada bir teyzen var,ben onu çok beğendim.Benim için onunla konuş yalvarırım diyor 😀 😀 😀 Bu arada eliyle de bileğimden tutuyor 😀 Ben başlıyorum gülmeye,hastam çöp çatan olmamı istiyor,yok daha neler 😀 Şu güne kadar hiç yapmadığım şey ve hiç de sevmem.Vallaha Esra o da bana bakıyor,bak dua ederim sana, hadi beni sevindir diyerek ısrar başlıyor.Evleneceğim ,nikah şahidim de seni yapacağım ,hadi yalvarırım Esra ..Kaç yaşında adamım yap bir güzellik diyor.Ben  de: aslaaaa, amca olur mu öyle şey diyorum.

İki gün amca beni ikna etmeye çalıştı ama olmadım.Sonradan rotasyonla staj yerim değişti.

Ben hastayken gözlerimi zor  açıyorum,helal olsun amcaya hasta filan ama teyzeme gözünü dikmiş 😀 :D:D:D

 

Responses

  1. Yapsaydın ya bir güzellik aaa aşk olsun yani…:))

  2. Yazıyı okudukça kendine isticek sandım xD yada oğLuna 😀 ama sonu iyi bitmiş 😀

  3. Yazıyı okurken içimden dedim ki tamam, bizim Esra amca ile evlenecek 🙂

  4. Aralarını yapsaydın ya sevap işlerdin nolcak sanki 😀
    Amcam kaç yaşındaydı merak ettim
    Birde şu var yani tv^de görüyoruz izdivaçta felan 70’lik dedeler çıkıyor eş aramak için 😀

    Amcama deseydin izdivaça yollasaydın 😀

  5. Vallahi bende okudukça sana evlenme teklifi edecek sandım baktım gidiyor evim 3 katlı felan feşman gülmekten yarıldım ya 🙂 Neyseki amacı farklıymış amca’nın 🙂 garip bi durum ama (yandaki hastayı bana ayarla oda beni kesiyor 🙂 hehe ) birde şöyle dediğini düşün o teyzeni ayarla bana sana 3 katlı evimin 1 tanesini ve tarlalarımdan da 1 tanesini vereceğim felan 🙂 öyle boş boş çöpçatanlık olurmu dime esra 😛 🙂

  6. Hahahaha 😀

  7. @zehra, 😀 ablacım olur muydu acaba araları iyi ne dersin.Düşünsene amcaya nasıl evlendiniz diye soruluyor? O da hastane de bir kız vardı,onu kendi cepheme çektim önce,sonra da aldım hanımı derdi 🙂
    @Alper,bir de beni düşün, o an nasıl amcayı dinlediğimi düşün..
    @Resul aydoğdu, 😀 yok evlenmiyorum daha zamanı var.Daha blogumdaki kardeşlerimden isteyecekler 😉
    @Aytekinet,65 yaşından fazlaydı, inan tam benlik olurdu izdivaça da yollamak aslında:) Sonra tüm Türkiye ye örnek olarak gösterilirdim.
    @Muammer sarıkaya,gülmekten bayılmana sevindim,amacım yerine ulaşmış,aslında ev verseydi bişeyler düşünebilirdim 🙂

  8. Allah var ya ben de seni kendine isteyecek sandım 😛 :))
    Yuva yapmak sevaptır bee ne diye taş koydun ki amcanın tekerine, şimdi işi yoksa bir başkasına dil dökecek bi okadar daha :)))

    Allah yaşlılarımıza sağlık versin, çok şekerler çoook 🙂

  9. Konunun gidişatında ilk olarak Esra gelin olacak dedim ancak gerisi gelince durum anlaşıldı. 🙂

    Yapsaydın bi iyilik amcama beeeaa !! 🙂

  10. yazıyı tebessümle ve merakla okudum,
    okurken önce oğluna,daha sonra da kendisine seni isteyecekmiş gibi hissettim,çok şirin bir hikaye,
    kalemine sağlık.
    http://hayatcemresi.wordpress.com/

  11. ben olsaydım kesinlikle bu hayra vesile olmak isterdim. : )

    bunda kötü olan hiçbirşey yok. : )

    büyük sevap. 😉

  12. @kalderavolkan, amin cümlemize sağlık versin inşalllah..Abla hastane de yeterince ortalığı karıştırıyorum zatenbir de bu işlere girersem..
    @mÇakır,teyzeyi gelin yapacaktım :)Ben de nikah şahiti hiç olmadım,aslında olsam fena da olmazmış ya..
    (bu arada seni bulmuşken söylemek istediklerim var ; ben yorum yapmayı çok severim,blog takip etmeyide severim.Senin bloguna yorum yapmaya çalışıyorum fakat yorumu yapıp yapıp siliyorum neden böyle oluyor anlamıyorum 🙂 Kişisel bir blog aç bence 🙂 ) Üzgünüm bu durum yüzünden.. :S
    @hayatcemresi,ablacım sağolasın,senin de yazıyı okuyan gözlerine sağlık..
    @internettin_hoja,Büyük sevap ama ya araları kötü olursa?Ya amcanın çocukları bana ateş püskürürse? 😀 Düşünüyorum da, yarın bir gün ben öldüğümde eşim bir evlilik daha yapsa,yok ya yapmasınnn 😀 lütfen..


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

