Gönderen: esraycr | 09/04/2009

ATM DEN PARA ÇEKERKEN YA BAŞIMIZA BU DURUM GELİRSE?

Atm den para çekerken birisi gelse ve tüm paranızı çekmenizi söylese ne yapardınız?Bu soruya benim ruh durumuma göre değişik yanıtlanırım oluyor.Klasik cevabım, tabiki çekip veririm,sonra şeklini şemalini polise bildirim 🙂 Eğer o gün sinirliysem,elimin tersiyle iki tane geçirim(o beni biliyor mu o 🙂 ) ya da eğer ihtiyacı varsa gelsin söylesin kesinlikle veririm gibi cevaplarım oluyor.

Mail kutuma son günlerde bu konuyla ilgili mailler geliyor,ne kadar doğrudur bilemem.Maili aynen paylaşıyorum 🙂

Eğer bir gün ATM  makinelerinden bir soyguncu tarafından para çekmeye zorlanırsanız şifrenizi ters girmeniz halinde (örneğin 1234 yerine, 4321 gibi) makine para veriyor,ancak bu arada polis de çağırıyor.T.C merkez bankası..

Ne kadar doğru bilmiyorum,denemek lazım bence 😉 (Denersem sonucu size söyleyeceğim) Fakat doğru olduğuna inanmak gelmiyor içimden 🙂

Yurdum insanı bununla ilgili güzel bir fıkra yapmış..

Bir gün Temel’e arkadaşının birinden yukarıdaki
 gibi bir mail gelmiş:

 Gerçektende birkaç gün sonra gece yarısı Bizim
 Temel’e para

 lazım olunca tutup evine en yakın bir bankanın ATM sine
 gider.

 Tam kartını soktuğunda arkasında bir gölge hisseder,
 dönünce  birde ne
 görsün. Eli bıçaklı hırpani bir adam…

 “Bütün parayı çek ve bana ver” der.

 Temel’in hemen aklına arkadaşından aldığı mail
 gelir ve içinden kıs kıs
 güler…

 Hemen PIN numarasını tersten girerek bütün parasını
 çekip

 hırpaniye verir ve başlar sırıtmaya.

 Hırpani gözden kaybolur… Ne bir polis gelir nede bir
 zabıta.

 En sonunda Temel Karakola giderek polislere durumu
 anlatır.

 Komiser’de Temel’e “Peki PIN numaran kaçtı
 diye sorar.

 Temel cevap verir – 2222

😀 😀 yorumsuz…

Responses

  1. şifresi 1661 olan biri her para çektiğinde polis mi geliyor diyecektim, sen fıkrayı yerleştirmişsin 🙂

    Yurdum insanı ne yapacaksın 🙂

  2. Mail doğruysa güzel bir uygulama. Denemenden sonra haberini bekliyoruz..

    peki ya işlerse gelen polise durumu nasıl izah edeceksin 🙂

    Temel’in her zamanki hali 🙂

  3. merkez bankası böyle bir uygulamanın olmadığını bildirmiş.:) sosyal mühendislik denilen “cin” fikirli insanlarımızdan gelen mailler ve hızla yayılması sonucu olan bir durum bu. tıpkı ünv.lerde af çıkacak büt gelecek söylentileri gibi:) sakınola yanınıza gelene bak ters gircem şifremi al paramın hepsini gir demeyin. basın çığlığı yardım isteyin:)
    şaka bi yana Allah beterinden saklasın ya…

  4. Böyle birşey yok,kimse inanmasın..
    hala dolanıyor mu o yılların maili yahu. Ne boş insanız,bütün boş gereksiz maillerini elden ele dolaştırmakda üzerimize yok..

  5. Harika… Sabah sabah güldürdün…:))

  6. hehe süper bu yaa 😀 abLa eğer bu gerçek ise çok güzel bi yöntemdir. 😀

  7. daha neler görces bakalım ^_^

  8. endişeye gerek yok şimdi atmlerde hırsıza kaptıracak para yok bu kırizde hırsızlara geçmiş olsun

  9. hehe bu güzeldi 😀
    ahh benimde blogum olsa yazacam blog gitti baştan kuracaz 😦

  10. bencede saçma birşey ya bende düşünüyordum aynı sayılar oldugu zaman nasıl oluyor diye 😀 fıkra yazmışsın sonuna demek ki neymiş fıkra, hikaye .. 🙂 Neye bir dene bakalım 🙂 hatta unutmassam bende bir deneyeyim maksat muhabbet olsun diye 🙂

  11. Bizim Üniversite de hoca öğrencilere “Risk nedir?” diye tek soruluk bir sınav hazırlamış, yapsan herşeyden geçeceksin.
    Herkes cevap yazmış ama kalmış tabi biri dışında. O çocuğun cevabı da şumuş: “Risk Budur.”

    Bu arada “Bizim üniversite” dediğim yer herkesin üniversitesi oluyor 😀 Bilmem anlatabildim mi?

  12. @kardeşler,yorumsuz yazdığım için yazının sonuna cevap vermiyorum 😀 Ama gelen yorumlarda bazı kısımları gülümseyerek okudum demeden de geçemeyeceğim 😉


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

