Gönderen: esraycr | 08/04/2009

BAKKALIMIZIN İNTERNET MUTLULUĞU

Benim kaldığım yurda yakın bir bakkal var 😀 Ufak tefek ihtiyaçlarımızı oradan alıyoruz.Geçenlerde gittiğimde bakkalımızın internetlendiğini  gördüm.Hayırlı olsun dedim ve bakkalımıza bir de msn adresi aldık,nasıl kullanacağı konusunda bilgi verdik.Hemen canlı bağlantıyla eş dost akrabaları aradı,onların msn adresini de ekleyiverdim.Bir sorusu olursa diye de kendi msn adresimi de ekledim.Ertesi gün gittiğimde bakkalımız msn de iştahlı iştahlı yazışıyordu 😀 Bakkala girdiğimde kolay gelsin dememi bile duymamış olacak ki,birkaç dakika sonra dükkan da beni görünce korktu 😀 Ben de kendimi suçlu hissettim,sanki kaçak girmişim filan gibi.Neyse alacaklarımı aldım ve kasada bekliyorum,abi halen benden para almıyor.’Dur bi dakika birşey yazıyor,bir yazsın ondan sonra alıcam hemen hesabı ..’diyor:D Aradan üç beş dakika geçti ve hesabı ödeyip çıktım.

 Bakkaldan çıktıktan sonra,teknolojinin ilerlemesinin komik yanı bu olsa gerek diye düşünmeye başladım.O arada düşündüğüm o kadar çok şey olduki,yazı çok uzar diyerekten yazmıyorum.Yurda gelirken içimden de diyorum ki,Esra bundan sonra bakkala uğramadan önce titreşim gönder :D( Sonra bakkal korkuyor.) 😀

Bakkalımız Osman abiyle kısa yazışmamızı da yayınlamak istedim 😀

BAKKAL OSMAN:

selamun aleykum kardeşim nasılsın

esra:

ve a.s iyiyim abi sen nasılsın?

BAKKAL OSMAN:

bende iyiyim senden bi ricam olucaktı

esra:

yapabileceğim bir şeyse tabiki…

BAKKAL OSMAN:

hanım hasta benim doktor igne verdi birini sabah yaptırdık saglıkocagında aksam da yapılması gerekiyorda.ben bakkaldayım bırakıp gidemiyorum hanımda gece vakti gidemiyor işin yoksa bibize gelsen zaten hemen bakkalın üst katı ev

esra:

geçmiş olsun abi,ben birazdan gelecektim zaten su almaya,yengenin yanına da uğrarım.penisilin değilse yaparım iğnesini,hem de her zaman..

BAKKAL OSMAN:

sagolasın gecen sanada ayıp oldu biraz

esra:

farkında değilim,neden ayıp oldu ki?

BAKKAL OSMAN:

hani bakkala gelmiştin ya ben msndeydim dayıoglu yazınca biraz seni beklettim kusura bakmadın demi

esra:

estağfrllah , yok bakmadım ama bakkaldan yurda dönerken güldüm kendi kendime,dikkat et bence abi,bakkalı soydurma

BAKKAL OSMAN:

allah iyiliğini versin hiç gülecegim yoktu

esra:

neyse ben geliyorum iki dakikaya,hem sularımı alayım,hem de yengeye geçmiş olsun diyim

 

 

 

 

 

Reklamlar

Responses

  1. Sen onu bloglara bir de sosyal ağlara da alıştırdın mı tamamdır bu iş 🙂

  2. Adam napsın ki daha yeni öğrenmiş tadı damağındadır, bu anlar zevklidir onun için şimdilik. Kısa zaman sonra seni bekletmez bir daha öyle 🙂 🙂 🙂 🙂

  3. Güzelmişti 😀

  4. Bu bakkal amca aynı benim dükkandaki hallerim. Genelde bende daldım mı bilgisayara giren ve çıkanı pek görmem.

  5. Ne alem insanmış bakkal abi. Sadece bakkal abimiz olsa yine iyi ama bilgisayarı binbir hevesle alan her insan aynı şeyleri yaşıyor. Türk milletinin zeki! oluşundan mıdır yoksa bizim zekamızın köreltilmeye çalışılmasından mıdır bilinmez teknolojiye çok aç kişileriz. Ama nasıl kullanacağımızı – metodolojisini- bilmiyoruz, öğrenmeye çalışmıyoruz. Yazdığın yazı için teşekkürler… -turkyilmaz.wordpress.com-

  6. Hehe 😀 Eleman çok sarmış msne galiba abLa 🙂

  7. esraycr size bir titreşim gönderdi!

    BAKKAL OSMAN:
    buyur kardeşim ne istemiştin?

    esraycr: abi bi su alacaktım

    BAKKAL OSMAN C:\Users\bakkal_osman\Desktop\su.jpg dosyasını gönderiyor. (kabul et) (reddet)

    su.jpg dosyasının aktarımı tamamlandı.

    esraycr C:\Users\esra\Desktop\5TL.ytl dosyasını gönderiyor.

    5TL.ytl dosyasının aktarımı tamamlandı.

    BAKKAL OSMAN C:\Users\bakkal_osmana\Desktop\para_ustu.ytl dosyasını gönderiyor.

    para_ustu.ytl dosyasının aktarımı tamamlandı.

    BAKKAL OSMAN: Bereket versin

    esraycr: bereketini bul abi.

    : )))

  8. @Mehmet,özellikle bloglara alıştırmak isterim,(kendime bir okuyucu daha kazandırmak bakımından 😉 )
    @mÇakır,onu anlayabiliyorum,gerçektende ilk başları çok zevkli,ben ilk msn i keşfettiğimde,msndeyken nefes almayı bile unuturdum 😉
    @Aytekinet,sağolasın,eywallah..
    @Resul Aydoğdu,senin de o hallerini birisi keşfedip,yıllar sonra ‘resul abi ‘olarak yazarsa yabancılamamış oluruz 🙂
    @turkyılmaz,dediğin gibi binbir hevesle alınıyor sonra da durum böyle oluyor.Bence bu durumun sebebi teknoloji açlığı 🙂
    @Alper, sorma gitsin ablam
    @internettin_hoja,ben senin men adresini,bizim bakkal abiye vereyim:) sen ona bunları öğret,o daha bu kısımları bilmiyor.Fakat hojam,yaş ilerleyince de sana kızımızı böyle isteriz haberin olsun 😀 (artık senin için kız tarafına çikolata çiçek yüzük yollarız )

  9. Çok eğlenceli ve çok komik bir paylaşım olmuş Esra. Bilgisayarla ve internetle tanışmamız hepimizde hemen hemen aynı şekilde olmuştur sanırım. İlk zamanlar bir cahillik, alabildiğine alaylık durumlar içerisindeydik. Onu geç, etraf, çalan cep telefonunu açamayan ya da kapatamayan ve panikleyen tiplerle doluydu.

    Bakkalın “nasıl olsa hemen üst kattasın” tarzı yaklaşım çok sempatik geldi 🙂 Birkaç yıl önce, alt katta oturan dayım anneme kandil mesajı atmıştı cepten. Yarım saat sonra da gelip elini öpmüştü. “Dayı, oldu olacak annemin elini de sms ile öpüverseydin” demiştim.

  10. @e-vren: ) ,sağolasın,beni güldürdün bak,bir ara cep telefonu çalarken kulağına tutup alo diyen amca ve teyzelerimiz vardı..özellikle otobüste filan kızım bi açarmısın telefonu diyen bile olmuştu bana :)Dayın sana örnek olsun,sende yan odadan mesaj at sizinkilere 😉

  11. nerde kaldı o eski bakkal amcalar, mahalle bakkalları, süper marketler silip süpürdü hepsini diye bi mesaj yazmak istiyorum ama hiç gerenk yok, gercekten çok hoş olmuş, evet bence osman amcayı da blogosferde görmeliyiz, http://bakkalosman.wordpress.com yada mahallenizinbakkalı.blogspot.com bence verimli olabilir:)))

  12. Artık şiparişlerini mail olarak atarsın, yorulmana hiç gerek yok!…:))

  13. msn de yazışmayı hiç sevmem..umarım bakkalın teknolojiyle buluşması msn ile sınırlı kalmaz..

  14. Süper işte 😀 daha ne denir ki. Ama hala doğru düzgün bir tekno market yok 😀

  15. @Erdal erdoğdu,çoğumuz büyük alış veriş merkezleri ni tercih eder olduk 🙂 Bi bakıma haksız da değiliz,hem ürün bolluğu var,hem de kredi kartıyla alış veriş oralarda daha rahat :).Aranılan daha da çabuk bulununca bakkallara da ilgi alaka azalıyor dediğin gibi 🙂 (Küçük esnaf malesef zor durumda ama.)Bu arada abimizide sen keşfedip onu da blog dünyasına atmış bulunuyorsun.
    @zehra,ablacım güzel oldu bu durum.Hatta o bakkalımızın 6 7 dükkan ilerisinde olan markete de internet bağlatmasını önereceğim,neden mi? Müşteri memnuniyeti için tabiki..Eğer aranılan ürün yoksa boşuna zahmet edip oralara kadar yorulmayalım:D
    @Defneylebirlikte,teyzem aklıma geldi,o da msn de yazışmayı pek sevmez 🙂 umarım dediğin gibi olur ve msn’le sınırlı kalmaz 🙂
    @Burak budak,doğru söylüyorsun,halen az miktarda tekno marketler 🙂 Yazılarından da anladığıma göre sen çok seviyorsun teknolojiyle ilgilenmeyi,bence sana bir tekno market yakışır 🙂

  16. Gizli ceyda :))
    Ben senin yerinde olsam bakkal amcaya bi güzellik yapar msn adresinin yazılı olduğu minik broşürleri mahalle sakinlerinin cam-kapılarına bırakırdım 🙂
    Küçük esnaf AVM’lere yeniliyorsa Teknoloji de kurtarsın :))

  17. @kalderavolkan,sevgili kaldera ve volka’ın anneleri 🙂 Aslında blog dünyası küçük tanışılıyor bir şekilde,bir de dediğim gibi ben aşırı blog okurum 🙂
    Bu arada neden ceyda diyor söyleim,blogum olmadan önce ablamızın bloguna yorum atardım ceyda olarak 🙂 Sende de bir sürü yorumum vardır.Uğur böcekli ceyda benim 😀

  18. super

  19. @fatihbetra, eywallah 🙂

  20. Biliyorum biliyorum, kardeşliğe itirafından çözdüm 🙂

  21. e bakkal bir bu eksikti:)bir tıkına bakar 🙂 e bakkal osman:)yan gel yat osman ohhh 🙂


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: