Gönderen: esraycr | 06/04/2009

AÇIK ADRESİMİ VEREBİLİRİM :D

Gece gündüze bağlanmak üzereyken, ben internetin başındayım. Yemek bloglarına gidiyorum ister istemez.: D Karnımın acıktığından mıdır nedir bilmiyorum ama her gece aynısını yapıyorum. Bir nevi yurt çocuğunun gece vakti mutfağa kaçması gibi bir şey bu durum. Yapılan yemeklere bakıyorum özellikle de resimlerine bakıyorum:D Canım çekmeye başlıyor, İçeriğini okumaya başlıyorum.Beğendiklerimi kopyalayıp yapıştırıyorum.Zamanı gelince denerim  değil mi:D

Birbirinden becerikli eller ,öylesine değişik yiyecekler hazırlamış ki hayran kalıyorum. İştahım açıldıkça açılıyor. Canım çekmeye başlıyor. Ekrana yapışıyorum. Sanki burnuma kokuları geliyor, ah ah diyip iç geçiriyorum.Eğer azıcık bir umut olsa neleri denemezdim ki:D mesela yaş pastanın kremasına parmağımı batırıp tadına bakabilirim, tüm keklerden birer ısırımlık alabilirim.O canım sarmaları da rahat bırakacağımı sanmıyorum.(Karnımı da ceplerimi de doldururum.) Biraz oburlaştım farkındayım 😀

Yemek yapan blogculara sesleniyorum. 😀 😀  Benim canımı çok çektiriyorsunuz.Gece vakti karnım acıkıyor . Sarmayı düşleyip çubuk kraker yiyorum.Yaptığınız yemekleri bana göndermeyi hiç düşündünüz mü bilmiyorum 😀 Fakat bundan sonra düşünebilirsiniz.Eğer internet ortamından yaptığınız yemeklerin tadına bakılabilseydi,tüm tabaklarınızı boşaltırdım haberiniz olsun. 😀

Yemek ayırt edeni de, yemek ayırt etmeyi de hiç sevmem.Allah ne verdiyse, önüme konulanı yerim.Tabi temiz ,lezzetli,güzel kokulu ve görüntüsü de göze hitap edecek 😀  Yemeyi sevmediğim, mecbur olmadığım sürece yemediğim üç besin var 😀 Ciğer, bezelye ve bakla..(Azıcık ayırt ediyorum bunları ama çok azıcık ) 😀

Bunları neden söylediğime gelince, yemek yapan blogcu ablalar:ya yaptığınız yemeklerden bana gönderin 😀 Ya yemek yapmayın, yapıyorsanız da canımı çektirecek fotoğraflar eklemeyin.Ekliyorsanız da gece vakti karnımdan gelen sesleri dinlemeye hazır olun.. 😀

Ev yemeklerini özledimmmm… 😀 Beni düşünenler için açık adresimi verebilirim 😀

Responses

  1. Ben makarna yapıyorum arada 😀 gönderirdim ama soğuk gitmez hehe…

  2. SEVGİLİ ESRACIM,
    keşke senin bulunduğun yerde olsaydım…
    sana güzel güzel yemekler yapardım.
    ne de güzel yazıyorsun böyle..
    açlığından bile malzeme çıkarıyorsun.

    yine de beslenmene dikkat et canım…

    ben bu arada çok güzel aşure yaparım…

  3. :)) Ah canımnn düşünme, boşver. Kraker daha sağlıklı…:)) benim siteme girince de canın çay çekmiyor değil mi bak yoksa kaldırıcam söyle çekinme valla.:))

  4. @Burak budak, ısıtırız biz sorun değil 😉
    @Ruberu, bence keşkelere lüzum yok, gel sen benim yanıma ve burada ol 😉 O zaman da dersinki iyiki senin bulunduğun yerdeymişim 🙂 Bu arada aşureyi severim,biraz sonra aşureyi düşleyip, cips yiyeceğim 😀 (Odamız abur cubur dolu çünki )
    @zehra, semaver çayıysa canım çekebilir 😉 Bence çayı kaldırma, çünki netten, gecenin bir vakti özenipte yapabildiğim tek şey o 😀 En azından Zehra abla’nın çayını yaptık diyip kendime pay çıkarabilirim 😉

  5. Maşallah çok iştahlısın. Kaç kilosun 🙂

  6. He heh:) dün tahmin etmiştim böyle bişi yazacağını:) Valla senin işin de zor.
    Ben bile bazen arkadaşların bloglarını gezerken ağzımın sularını akar halde buluyorum kendimi:)

  7. ver canım bekliyorum yollarım ben sana :)) yemek blogum da var biliyosun ,yapıp yiyip kilo alacağıma paylaşalım ne dersin 🙂
    http://www.mutfakcini.blogspot.com

  8. Sarmayı düşleyip çubuk kraker yiyorum

    Buna cok guldum… bende de oluyor bu tur haller… Sevgiler,medinem

  9. @Mehmet, aç karnına 53 tok karnına 55 😀
    @papatya,Dün ki yazını okurken ne hayal kırıklığına uğradım anladın dimi beni 😀
    @anka,mutfakcinim eksik olma emi 😀 cidden adresimi veririm,ama sarma neyin gelmezse gece blogundaki tabakları boşaltırım haberin ola 😉
    @Tasarımmekani, sen de de bu haller oluyorsa kesin beni anlarsın,bak ablalar bana göndercekler yaptıklarından ,bende sana gönderebilirim onların gönderdiklerinden 😉

  10. Ben mi seni özendim abLa sen mi beni? 😀

  11. eeeeeeeeeee yavru kuşum sofraya gelmek için anneye iki saat nazlanıyordun neyse tatilde özlediğin yemeklerin telafisini yaparsın öptüm

  12. yurtta değilde birkaç arkadaş ,evde kalabilme imkanınız olsaydı,gördüğün yemeklerin bir çoğunu yapabilirdin.
    Ailende kuru yenileceklerden yollayabilirdi,yanlış bilmiyorsam yurt odasında yemek yapmak yasak.
    sıkıntın birazda bu yüzden olsa gerek.
    Ankara’daysan bir haftasonu biryerde buluşalım,okulunun önü veya bir parkta,sana yiyecek birşeyler getireyim inşaallah.Çünkü yalnız gelemem ,ancak eşimle gelebiliriz.
    http://hayatcemresi.wordpress.com/

  13. @Alper,ablam ben sana özendim,ne güzeldi o piknik keyfi fotoğrafları,ablan burada bak ne halde : )
    @gülhan,anne şimdiki aklım olsa naz yapar mıyım hiç?Ah eşek kafam ahhh 😀
    @Hayat cemresi,malesef yurtta yemek yapmak yasak olduğu gibi yiyecek sokmakta yasak,hani böceklenme olur filan diye 🙂 (bisküvi çikolata vs.hariç tabi 🙂 bu arada biz yasaklarıda çiğniyoruz,herşeyi sokuyoruz)
    Üzgünüm ki, Ankara da değilim, fakat ellerinden öpüyorum yemeklerini yemiş kadar oldum,sağolasın 🙂

  14. esracım sizin ora niredir, kaç adımdır bana…uçmayı bilmeyenler gelebilir mi oraya…zira melekler vardır şimdi senin yanında…

    gülhanın melekleri….

  15. @ruberu, şiir gibi konuştun.Bu arada gülhanın meleklerinden kasıt ne açıklamak istiyorum 🙂 Yazılarımı ve yorumları ciddiye alarak takip edenler anlamıştır,gülhan isimli yorumcumuz annem dir 😀


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

