Gönderen: esraycr | 05/04/2009

PAGERANK’IM 4 MÜŞ..(sanırım bu iyi bir şey) :D

Msn’imi açtım, çok değerli birkaç blogcu arkadaşım hayırlı olsun Esra dedi,Pagerankın 4 maşallah dediler..

İnanın ne olduğunu bende bilmiyorum, hayırlı olsun dediklerine göre, iyi bir şeydir sanırım dedim 😀 (Bilmediğim şeyleri sormayı severim) Pagerank ne? 4 almak ne anlama geliyor? Web dili mi bu terimler anlamıyorum ki:D

Neyse ki anlattılar sağ olsunlar, kısaca anlatayım size,benim pagerankım iyiymiş 😀 Şimdilik bu kadarını anlatayım. (Çaktırmayın bende bu kadar anladım.)

Bu pagerank olayından sonra,wordpress.com blogları arasında en hızlı büyüyen blog olarak 6.sırada ismimin geçtiğini ,başka bir arkadaşımın hatırlatması beni daha da mutlu etti 😀

Açıkçası bu iki duruma sevindim neden mi?

_ Free blogun var diye küçümseyen birkaç blogcu canımı acıtmıştı..

_Domainin hostun yok, ne kadar seni okuyan olur ki diyenler..

_Yazdıklarımı saçmalık olarak değerlendirenler..

_ Senin günlük ziyaretçin kadar bizim blogumuza yorum geliyor diyenler..

_ Sen kendini blogcu mu sayıyorsun diyenler..

Daha neler neler….

Benimle ne kadar uğraşmaya meraklı varmış.Tamam uğraşın ama çok ta üzerime gelmeyin, free blogum var diye küçümsemeyin.İnanın kalbim kırılıyor.Uğraşmasın kimseler benimle, ben free blogumla mutluyum oldu mu?

Ziyaretçilerime teşekkür ederim, sıktım hepinizin yanaklarını..:D Allah razı olsun yüzümü güldürdünüz 😀

 

Responses

  1. Helal olsun Esra kısa zamanda bu başarı

    Zoru başarırız ama İmkansız Biraz Zaman Alır 😀

  2. Valla o seni küçümseyenler utansınlar bu yazıyı okuyup. Hem onlar senin gibi yazdıkları için mi yorum alıyorlar yoksa saçmaladıkları için mi ona önce bir baksınlar 😉
    Bu arada bu laf atanları takma çünkü elme veren ağaç taşlanır havaln biraz 😀

    Güzel yazılarını hiç eksik etme. Senin kısa sürede pagerank 5 olacağına herşeyine iddaya girerim 😀

    Yüzünden hiç gülümseme eksik olmasın…

  3. Merhabalar canim, ziyaretin ve güzel dileklerin icin cok tesekkür ediyorum.
    Ayrica senide basarindan dolyi kutluyorum. Herkes ne derse desin yaptigindan sen mutlusan arkana dönmeden devam et. Biz bayanlarin bu bloglar cok isine yaradi, bazimiz marifetlerini sergiliyor, bazilarimiz ne pisireyim diye bakiyor, bazilari günlügünü yaziyor, bazilari onlari okuyup ya zevk aliyor yada cok begeniyorki elestirmekten geri kalamiyor.
    Bence herkesin kendine göre bir ugrasisi oldu, sohpet alani yakaladi, elestirildi ve elstirdi, begenildi ve begendi.
    Bende severek blogumal ilgileniyorum, bazen saatlerimi aliyor tek sorunum, burda oturarak hareketsiz kalmam, tabi arada da esimin kiskancligi oluyor. “Beni unuttun Blogcu arkadaslarinla konusuyorsun yine” demesi oluyor, sevgiler canim….

  4. _ Free blogun var diye küçümseyen birkaç blogcu canımı acıtmıştı..

    _Domainin hostun yok, ne kadar seni okuyan olur ki diyenler..

    _Yazdıklarımı saçmalık olarak değerlendirenler..

    _ Senin günlük ziyaretçin kadar bizim blogumuza yorum geliyor diyenler..

    _ Sen kendini blogcu mu sayıyorsun diyenler..

    ______________________________________

    Abla merak ediyorum.. Bunları söyLeyenleri PageRank kaç acaba?? 😀

  5. Neden bilmiyorum ama genel olarak wordpress blogları yüksek pagerankli oluyor. Blogspottakiler 0 ve 1 olurken wordpress blogları az bir yazı yayınlayınca hemen 2’ye çıkıyor.
    Ve wordpress blogları yüksek backlin veriyor.
    Mesela ben buraya yorum yazdım. Linkim var artık burda yalaşık 3 ya da 4 büyüklüğünde backlink vermiş olacak bu sayfa.

  6. Esra hayırlı olsun. Kıskananlar çatlasın, Atma çamur tutmaz bunu sende biliyorsun o yüzden kimse için canını sıkma daha güzel yerlerede geleceksin zamanla biz buna inanıyoruz sende inan 😉

  7. Şaşırmadım..(ESRA=BAŞARI 🙂 )

  8. pagerank nedir nasıl öğrenilir :))

  9. gogle efendiden aradım baktım pagem o mış:) bukadar yüksek bir rank değerini siteme layık gören gogle ve saz ekibine teşekkürler:)

  10. @Kardeşler, nasıl anlatayım, çok fena beni gaza getirdiniz 🙂 Eğer o dört sıfıra düşerse,psikopat bir esranın yazılarını okumaya devam ediceksiniz. 😀 Çok sağolun iyiki varsınız ve iyiki tanıştık sizlerle 🙂

  11. Reklam yorumu gelsin o zaman 😛

    http://www.ugursamsa.com/google-pagerank-guncellemesi/

    Esra’cım hayırlı olsun. 4 güzel bir değer. Özellikle bu güncellemede google biraz cimri davrandı. Bu sebepten 4’ün değeri daha da arttı. Tebrikler. Başarıların daim olsun : ))

  12. @Aytekinet başarı derken ? google dan pr değeri almak başarı mıdır sence ? blogger’dan
    ücretsiz (free) bir blog aç. Seo lu 4 tane konu yaz. Alsana 2 pr 🙂 Demek ki sen başka başarılar görmemişsin…

    @Burak Budak bloguma gir de bi’ bak. Saçmaladığım için mi yorum alıyorum sence.. (:

    @Alper onları söyleyenlerin pagerank’ı senin tahmin edemeyeceğin değerlere ulaşmıştı bi dönem 🙂

    @Orjinal delikanlı sadece senin yorumuna katılıyorum. Google; wp ve blogger servislerini
    kullanan yeni çömezlere fazladan fazladan pr değeri verir sonra da geri alır. Bu bir gerçektir..

    @Resul sizin bu gazınız ve yağcılıklarınız sayesinde bu yıl ki bö 2009 yarışmasında da birinci olur eminim… (: hahaha

    @kedice blog sahibine söyle anlatsın sana – Neyin nasıl nerden kimden, kimlerden öğrenileceğini.

    Son olarak; Söylediklerim konusunda hala fikri mi değiştirmiş değilim…

  13. @ Burak özdemir, yazdıklarımı bir hayli üzerine alınmışsın, iyi yapmışsın aslında,biz de alınması gereken varsa alınsın diye yazıyoruz. 😉 (işin esprisi)
    Gelelim cevaplarına…
    Bak şu konuda anlaşalım,benim yorumcularım benim için ÖZEL dir.Öyle önüne gelen de onlarla istediği gibi muhatap olamaz.Önce seviyeni bilmelisin!Saygıyı bilmelisin!Sonra da paylaşmak istediklerini paylaşabilirsin!Yağcılık gibi bir kelime kullanmışsın,ben sana bu uslubu yakıştıramadım.
    Blog ödüllerinde birinci olma olayına gelince,benim oralarda gözüm yok emin olabilirsin 🙂 Benim gözümde hem ben hem de sevdiklerim birincidir.:)( Allah sana nasip etsin birinciliği, annem derki elin tavuğunu iste ki allah sana kaz versin.Biz böyle büyüdük)
    Pagerank’ım 0 da olabilir,ama denilenler kıskançlıklar unutulmaz.Yorumunu çocukça buluyor ve bu uslupla yapacağın diğer yorumları onaylamıyorum :)Yüzlerce yorum olacağına,az olsun yorumlarım ve bilinçli kişiler tarafından yapılmış olsun:D Felsefem bu doğrultuda..
    (kızdığım nokta beni küçümsemiş olman değil, diğer yorumculara kalkıpta seviyesizce cevap vermen,(kedice blog sahibine söyle ifadesi gibi)
    NO PANİC (YORUMCULARIM GÖZETİM ALTINDA TAMAM 😀 )

  14. @Henster: Adaş o yorumları yapan senmiydin :O şok oldum valla. Yani senden böyle bir şey beklemezdim ben. Yani neden böyle bir şey yaptığını anlamış değilim.

    Ne güzel açmış blogunu yazıyor, hatta çok da iyi yazıyor. Ona ve yorumlarına laf atman hiç hoş değil.

    Ben sen olduğunu bilmeden yorum yaptım, yani yorumlarını boşa almayan biri olan sen böyle şeyler yaparsa vay halimize.

    Halal şaşkınlık içerisindeyim, neden böyle yaptığını anlayamadım…

  15. @ Burak ÖZDEMİR Sen yanlış anlamışsın ve tavrını beğenmedim !

  16. Esra, seninle bir süredir tanışıyoruz, bu blogundaki ilk yorumum. Yazılarının yarısından fazlasını okumuşumdur. Okurken keyif alıyorum. Bu keyfi bana tattırdığın için teşekkür ederim. Ayrıca msn’de de seninle konuşmak ayrı bir güzel. Her an, her kişilikte olabiliyor, yeri gelince çocuksu, yeri gelince olgun birisi olabiliyorsun. Mesleğini seviyorsun, bloglamayı seviyorsun, yorum yapmayı seviyorsun. Saymakla bitmeyecek hakkında az çok bildiklerim…

    Blogundaki ilk yorumum bu 🙂 (kızmakta haklısın, birçok kez yorum yapmalıydım) Biraz kendimden bahsedeyim. Bir süredir, tam anlamıyla bir blog yazarı olduğumu düşünmüyorum. Sadece iyi bir okuyucu olmaya çalışıyorum. Bir süre önce yazmayı bıraktım. Artık kişisel yazmayı da pek düşünmüyorum. Bunlar, blogculardan uzak olduğum anlamına gelmiyor. Her gün onlarca blog sahibinin sitesine girip yazılarını takip ediyorum. Bunu yapmaktan zevk alıyorum.

    Böyle, yazıları okuyup kaçan, yorumsuz bırakan, kendi hayal dünyasında yaşayan, gizli işler çeviren 🙂 içine kapanık birisiyimdir aslında. Neyse, yorum yapmamın sebebi kendimi tanıtmam değil 🙂

    Henster senin blogunu da uzun süredir takip ediyorum. Seni az çok tanıyorum. Kişiliğini, nasıl birisi olduğunu. Bunları yazılarından çıkaramamak elde değil zaten.

    Yukarıdaki yorumu yapabilecek birisi olduğunu düşünmüyordum. Hâlâ da düşünmüyorum; Burak arkadaşım gibi düşünüyorum -yorumu seni kötülemek isteyecek başkalarının da yapabileceğini varsayarak- bu yorumu yapan sen olamazsın diyorum. En azından benim tanıdığım, yazılarını takip ettiğim, Henster diye bildiğim Burak olamaz.

    Resul arkadaşıma, -ya arkadaşım olmasını bir kenera bırak- bu şekilde üslübla yanıt vermen sence -o yorumu yapan- çok hoş gibi görünüyor demek. Tanıdığım blog yazarları arasında, bu tavrı sergileyecek en son kişilerden birisi sensin. Herkes bir yerden başlar, sende biliyorsun.

    Senin bu tavrı sergilemende Esra’nın pagerank’ının 4 olması mı baş etken oldu, yoksa ayrı bir mevzu mu var… Resul’ün “Kıskananlar çatlasın” sözü üzerine mi böyle dedin 🙂 bilmediğimden uzatmak istemiyorum. Belkide kafanın güzel olduğu ya da sinirli bir anına denk gelmiştir. Böyledir böyle. Yoksa siz blogcular saygı deneni en iyi bilen, konuşmayı bilen, yorum yapmayı bilen insanlarsınız. İnsanlara bu şekilde tavır sergilemenin yanlış olduğunu da bilen insanlarsınız.

    O yorumu ya henster yapmamıştır, ya da sinirli, kafasının güzel olduğu, biryerlere köpürmesi gerektiği, üzerindeki negatif enerjiyi atmak istediği bir ana denk gelmiştir. (herkesin başına gelebilir.) Neyse…

    Esra, Pagerank 4 hayırlı olsun 🙂 Benimde bir süre önce blogum pagerank 5’ti (kısa sürse de :)) Amacım “Volkan” kelimesinde google’da 1. sırada olabilmekti. Uğraşamadım, birinci sayfa 2. sıraya kadar gelebildim. Kaleci Volkan’ı geçemedim bıraktım pes ettim aylar önce. Sevin, sevine bildiğin kadar 🙂 Hatta zil takıp oyna 🙂 Hakkındır, 3 aylık blog’un Pagerank 4 güzeldir. Blogcuların bazıları pagerankı önemser, bazıları önemsemez, bazıları önemser ama önemsemezmiş gibi görünür 🙂 Sen açıkça sevin. Sevinmek iyidir değil mi 🙂

    Yine şanslısın bak “hiç yorum yapmayacaktım.” Şimdi benim bunları demem seni gaza getirmiş olmam anlamına mı geliyor. Düşüneyim ben 🙂

    Kendine iyi bak. Allah’a emanet ol. Bir daha ne zaman okursun benim bir yorumumu bilmem 🙂 Kalın sağlıcakla.

  17. @Volkan kardeşim de gelmiş,hoşgeldin,sefalar getirdin 🙂
    İlk yorumunun uzun olmasının sebebi yorum yapmadığın her yazı için bir cümle daha eklemen sanırım 😉 İltifatların için sağol,bu güzel yorumu yaptığın içinde parmaklarına sağlık 😉 Bana Volkan denilse aklıma ilk gelecek şey,güzel Türkçesi olur.
    Gelelim burak özdemir’e..
    Onun blogunuda diğer bloglar kadar takip ederim,yeri gelince yorumlarımı eklerim.Uslubu beni de şaşırtmadı değil,ama ben Burak’ı tanıyorum hem de bir çoğunuzdan daha iyi tanıyorum 😉 Henster namı değer Burak bu yorumu yazabilecek yapıda birisi.Onun hatta bu yorumu yazarken ki ruh halini tahmin edebiliyorum.
    Açıkcası beni üzdüğünü belirteyim,kafası iyiyken mi yorumu yazdı bir anlık sinirle mi yazdı bunları bilmiyorum..
    Kızmamın sebebi kesinlikle benim şahsıma söyledikleri değil, sadece blogumdakilere laf söylemesi biraz da rencide etmesi..Beni ve kişiliğimi istediği gibi eleştirebilir ama yorumcularıma laf dokununca ben burada duruma el atarım,ve kim olursa olsun kimsenin hakkını yedirmem.Benim yapım bu..Ona buna haksız yere kimse laf savuramaz yani..
    Neyse tadsızlıkları bir kenara bırakalım 😉
    Her zaman güzel yorumlarını bekliyorum,ben senin ne kadar iyi yazabileceğini ve yazdığını biliyorum.
    Bir de unutmadan Volkan diyince akla aynı zamanda yardımı seven birisi geliyor 😉 Kendine ait bir çok değerli olan şeyi hemen paylaşabilecek birisi.. Sanal alemde başım sıkışırsa kardeşim dediğim Volkan a giderim 😉 😉

  18. @Burak özdemir kusura bakma sözlerim biraz ağır olcak ama hak ettiğin sözler olacak bunu baştan söyliyeyim . Öncelikle burada yazılan her harfe saygın olacak emek var bu sitede bunları düşünüp öyle yazacaksın ve üslubuna dikkat ediceksin.

    İlk site kurulduğundan itibaren yorumlarıyla destekleriyle bloga destek veren arkadaşlara seviyesizce sataşman ise ilgi çekmek tüm gözleri kendi üstünde toplama dışında başka hiç bişi değildir . Keşke yazılarınla farklılığınla konuşulsaydın böyle bi terbiyesizliğinle değil.

    Gelelim bu tatsız olayın sebebi Pagerank puanına . Bu puanlamaya saygı gösteren arkadaşlar tebrikleriyle nezaketlerini göstermişlerdir ve bi örnek bloğçu gibi davranmışlardır olması gerekende budur.Ama sen bu puanlamaya saygın olmadığı ve gerçekliğine inanmadığın halde yorumda bulunuyosun bu bir kişilik zafiyetidir. Bu bi saçmalıktır ne yaptığını bilmemezlikdir . Umarım bu yasadığın durum geçici bişidir.

    Neyse daha fazla uzatmayıp bloğunda bulunan yazıları yazan kişi gibi olman ve bu içinde bulunduğun durumdan kısa sürede kurtulmanı diliyorum…

  19. Esra tebrik ederim, kısa zamanda çok büyük işler başardın 🙂

    @ Volkan Soyyiğit; dostum o yorum ne öyle ya 🙂 upuzun 🙂

  20. güzel şeyler bunlar, page rank ının 5 ve üstü olması, wordpress içinde ilk 3 e girmen dileklerimle, kelimelerin hiç bitmesin…

  21. Tebrik ederim esra Vallahi iyi gidiyorsun ben hala birşey yazmadım Öylece kaldı bir fırsat bulupda yazamadım 🙂 pagerank’ıda 4 yapmışsın Güzel bir şey Neyse ben o kadar uzun yorum yapamıyorum 🙂 yorumun kısası makbul’dür 🙂 Başarıların devamını Dilerim

  22. @y.aydemir,son paragrafın hoşuma gitti 😉
    @mÇakır,İnanın beni pis gaza getiriyorsunuz, bu puan düşerse başınıza ekşicem bilesiniz 😉
    @Erdal erdoğdu,güzel dileklerin için sağolasın,Allah seninde blogunun başarısını daim etsin..;)
    @Muammer,Bizde senin yazılarını okumak istiyoruz, bul artık fırsatını : )

  23. Cidden büyük başarı, tebrik ederim.

  24. son bi’ kez daha yorum yapıp kapatıyorum.

    @ y.aydemir değerli vaktimden zaman ayırıp sırf senin için yapıyorum bu yorumu.

    (Yazdığın ilk paragraf’ın cevabı) sen benim kim olduğu mu biliyor musun ki ? emir kipiyle konuşuyorsun.
    Nerden buldun bu cahil cesaretini ?

    (ikinci paragraf) Komiksin sadece. Görende milyonlarca ziyaretçisi olan ve yüzbinlerce yorum alan bir blog sanacak. Topu topu 40-50 kişinin girdiği bir blog da dikkat çekip tüm gözlerine üstüme toplasam ne olur toplamasam ne olur.

    (üçüncü paragraf) bu olayın sebebi pagerank filan değil. Ben öyle değersiz, kıymetsiz benim için anlamı olmayan şeyler için hiç kimsenin kalbini kırmam da bu şekilde yorum yapmamda. Bilmiyordun şimdi öğrendin..

    son kısım: İçinde bulunduğum durum öyle güzel ki sanada tavsiye ederim. Helede Baharın geldiği şu günlerde…

    Dip not: Aklınızda bulunsun. Yorumu yaparken sarhoş filan değildim. Son 1 aydır içmiyorum da rekora gidiyorum yine (:

    Admininiz büyük ihtimal yorumu mu onaylamayacaktır. Sağlık olsun, onuda öpüyorum..

    buRAKozDEMIR.net

  25. @Eragonun büyüsü,teşekkür ediyorum 🙂
    @Burak,sadece çocukluğuna veriyorum.Sen git o benim ziyaretçi sayımın kaç katı olan blogunda mutlu mesut yaşa,bizimde huzurumuzu kaçırma.
    unutmadan aramızda sorun mu var?Eğer varsa ben halletmeye hazırım,iletişim diye kocaman bir bölüm koydum,ulaşabilirsin.Almak istediklerinin cevabını alabilirsin(uslubunu değiştirirsen ,yorumlardaki gibi olmazsa,cevap gelecektir)

  26. @burak özdemir senin kim olduğun nasıl biri olduğun yazdıklarından çok güzel anlaşılıyor ve hak ettiğin cevabı alıyosun..Asıl sen benim kim olduğumu bilmiyosun buraya geliyosan bu siteyi ziyaret ediyosan o benim kullandığım emir kiplerin oluşturduğu cümlelere uycaksın tamam mı??anlaşıldı mı??

    ^^(ikinci paragraf) Komiksin sadece. Görende milyonlarca ziyaretçisi olan ve yüzbinlerce yorum alan bir blog sanacak. Topu topu 40-50 kişinin girdiği bir blog da dikkat çekip tüm gözlerine üstüme toplasam ne olur toplamasam ne olur. ^^
    **O zaman kıymetli zannetiğin vaktini neden burada harçıyosun sor kendine bunu … tuhafsın yaa ne yaptığının farkında değilsin 🙂

    ^^bu olayın sebebi pagerank filan değil. Ben öyle değersiz, kıymetsiz benim için anlamı olmayan şeyler için hiç kimsenin kalbini kırmam da bu şekilde yorum yapmamda. Bilmiyordun şimdi öğrendin.. ^^

    ***Aytekinet başarı derken ? google dan pr değeri almak başarı mıdır sence ? blogger’dan

    *** Alper onları söyleyenlerin pagerank’ı senin tahmin edemeyeceğin değerlere ulaşmıştı bi dönem

    ***yeni çömezlere fazladan fazladan pr değeri verir sonra da geri alır. Bu bir gerçektir..

    Yapmışsın bi kaçamak bi ay tutamaşsın kendini yaa 🙂

    Bana olan tavsiyen için teşekkür ama ben 2 yıldır baharı en güzel tarafıyla yaşıyorum..
    Benim karşılık olarak sana olan tavsiyem ise kaçamak yapma bidaha bak kötü oluyo sonuçları..uymak yada uymamak senin elindeeee 🙂

  27. ”MEYVE VEREN AĞACI TAŞLARLAR!..” SEN YOLUNA DEVAM ET…

  28. aslında bu kadar uzun yazı okumam,ama bu kadar yorumu nasıl okudum sonu nasıl geldi anlamadım:)
    Esracığım,yazıların kadar olmasa da yorumlarda ilginç,
    başarının devamını dilerim:)

    http://hayatcemresi.wordpress.com/

  29. @Gülhan, annemden tam destek geldi bana 🙂 sağolasın annecim 🙂
    @Hayat cemresi,çok sağol,bin sağol.. Allah razı olsun yorumun beni daha da yazmaya heveslendirdi..

  30. Ayrılıklar, birlikte geçen zamanların zekatıdır.. ben bu zekatı vermk istemiyorum ozaman
    hadi canım selamlar

  31. cok dokundu nedense.kimseler ayrılmasın İnşallah

  32. @Kutsalçeyiz,umarım kimsecikler ayrılmaz..Bu konuyla ilgili arşivimde yazım var..Ayrılıklar birlikte geçen zamanların zekatıdır diye..Arşivimden bulup okursan bana da ne kadar dokunduğunu anlarsın 😉

  33. Benim 0 daha (: Tebrikler sana.

  34. @ENES,teşekkür ederim.. Seninde pr nin yükseleceğine inanıyorum..;)

  35. anlayana sivrisinek saz 😀


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

