Gönderen: esraycr | 05/04/2009

HASTAYI ‘V’ HARFİNE ÇEVİRDİM,İSTEMEDEN OLDU..

Teorik bilgim var ama ilk defa staja çıkmışım. Korkuyorum yine de..Dua ediyorum, kimselere bir şey olmasın..Benim elimden kimseye zarar gelmesin. Hasta odasından çağırıldım, çağırıldığım hasta odasına gittim.Teyze ,serumuma bakar mısın dedi..(Tabiki :D)

Serum teyzenin diğer tarafında, yatağa dizlerimi hafif dayayarak serum askısına ulaştım.Hale yola koymaya çalışıyorum.Bu arada teyzeden ses yükseliyor..

Kızımmmm kızımmm..!!!! 

Teyzeye bir baktım,  😀

Bunu ben nasıl yaptım yaaaa?

Teyzenin yatağının baş tarafı 60 derece kalkmış, ayak koyduğu kısım da 60 derece kalkmış.. Teyze bildiğimiz V harfine dönmüş.Tamam teyzecim bir dakika desem de, yatağı nasıl indireceğimi bilmiyorum.(Bizim okuldaki yataklar farklıydı, ben ne yapayım diyemiyorum da ) 😀 Soğuk kanlılığımı korumaya çalıştım ve nasıl teyzeyi bu hale getirdim diye düşünüyorum.

Aklıma bir taraftan şunlar geliyor, ya bu yatak 90 derece de kalkıyorsa, teyze sıkışırsa..Ben ne yaparım ya..Öğle arası ortalıklarda kimse de yok.Teyzeyi bırakıp gidemem de..

Ufff Esraaaaaaa ufffffff…

O arada yatağa göz atarken dizimi koyduğum yer aklıma geldi ve elimle yokladım. Orada bir şey hissettim. Dokununca o kısma, yatak yavaş yavaş inmeye başlarken derin bir nefes aldım.Ohhh  şükürler olsun..

Tecrübe olayı cidden önemliymiş, o zamanlar anladım 😀

(Bu arada teyze ameliyatlı filan değildi, belki olsaydı durum daha kötü sonuçlanabilirdi.İnsanlarla ilgilenmek gerçekten zor.İlk başlarda hastanın tansiyonunu ölçerken,kolunu sıkmaya korkuyorsunuz. Daha sonraları ise bilgi cesaret oluyor.Yaptığınızdan emin oluyorsunuz.)

Şuanda ise başıma böyle şeyler gelmiyor, her şey zamanla öğreniliyor.Fakat yatak olayında bile tecrübe önemliymiş.O gün ilk günümdü ve bana iyi ders oldu.(Bi bunu bilirim hastaya verdiğim zarar olarak 😀 Başka da kimseyi korkutmadım)

(not:V harfinden nefret ediyorum 😀 :D)

Responses

  1. Nefret etme! ”İnsan vav şeklinde doğar”…:))

  2. hastayı V’ye çevirdim dyince dedim noluyo:)
    Allah iyiliğini versin Esra 🙂

  3. hakkatten Allah iyliğini “V”ersin yaa:)

  4. hayat bir tecrübeler dizisidir zaten.olayın çok komikmiş doğrusu.ama eminim harika bir hemşire olacaksın sen…

  5. Allah kimseyi böyle sağlıkçılara düşürmesdin…
    uğur dündara şikayet etcem 🙂

  6. AcemiLikte oLur böyLe şeyLer abLa 😀 şimdi yaşamış oLman güzel 😀 iLerde profesyonel olunca yaşasan daha mı iyi olacaktı 😀 neyse güzel bir anı kaLmış sana, bizLerLe payLaşmanda güzel 🙂

  7. Yazıyı okurken yüzümde bir tebessüm oluştu ama böyle bir şeyin kendi başıma gelmesini istemezdim 🙂

  8. Sırf buralara bir şey yazmak için kadını o hale getirmişsindir sen 🙂

  9. Demek “V” harfi ha 😀
    Komedi ya…

    Tecrübe her zaman en önemlisidir…

  10. Deneme yanılma yöntemi hayat 🙂 allahtan ucuz atlatmışsın 🙂 ” V “e,ameliyatlı değilmiş teyzecik, dikişler filan gitmişti yani 🙂

  11. Esracığım,hikayeni okurken ben de güldüm,neyse ki kötü bir şey olmamış.Böyle hatıralar dinleyip okumak çok hoş oluyor.
    Tıp tahsili gören çok sevdiğim bir arkadaşım var,biraraya geldiğimizde O’da karşılaştığı ilginç olaylardan bahseder,
    ben de keyif ve ilgiyle dinlerim.
    http://hayatcemresi.wordpress.com/

  12. Elime öyle bir fırsat geçse “=” şeklinde yapardım yatağı. Hep merak etmişimdir, nasıl olur acaba diye. Ulan ne gülünür o gibi durumlarda. hehe 🙂

  13. @Zehra, hiç bu yönü gelmemişti aklıma yazarken 🙂
    @Papatya,bazen diyorum bende acaba nasıl başarıyorum bunları..Şaka gibi geliyor..
    @Kedice,Allah cümlemizin iyiliğini versin inşallah 🙂
    @defneylebirlikte,kırmızılaştı yanaklarım,teşekkür ederim 🙂 Bir de ben hemşire olmıyacağım,ebe olacağım 😉
    @orijinal delikanlı,Allah keşke herkesi benim gibi bir sağlıkçının eline düşürse.Hastalara karşı merhametliyim bu bile benim farkım ;)istemeden kazara olanlardan dolayıda üzgünüm 🙂
    @Alper,bence de yaşamak güzel bu tarz şeyleri :)Deneyim sahibi oluyorsunuz 🙂
    @Resul aydoğdu,Merak etme böyle bir şey gelse de başına bişey olmaz :)Teyzeye olmadı.
    @Mafiamax,Aslında buraya yazacağım hiç aklıma gelmezdi.İnşallah hocalarım yazılarımı okumuyorlardır:D
    @Burak budak, Şimdi tebessümle okudunuz yazımı ama o an halimi görseydiniz ağlardınız 😀
    @Anka,Şükürler olsun,yaptığım yaramazlıklarda kimseye bir şey olmuyor.Dualarım olası kötü şeyleri engelliyor.Bu arada hoşgeldin 🙂
    @Hayat cemresi,yazımı sonradan okudum,laf aramızda üzüldüm,insan vicdani suçluluk hissediyor.Ne de olsa teyzeyi biraz sarstım 🙂
    @Volkan,iyiki elinde öyle bir fırsat yok 🙂 ‘=’ sonra moda olurdu hastaları şekil yapmak 🙂

  14. vav tevazunun simgesidir
    guzel yazı

  15. @fatihbetra,sağolasın 🙂 Okumuştum yazında harflerin anlamlarını..


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

