Gönderen: esraycr | 04/04/2009

ESRA’YI BANYODA ELEKTRİK ÇARPARSA.. :D :D

Saat: 23.00 civarı

Yer: yurdun banyosu

Kişiler: (titreyen bir adet) Esra

Olay: elektriğe çarpılma

Her insan gibi benimde duş almaya ihtiyacım var. Suyu çok severim, girersem duşa iki saat abartısız kalabilirim 😀 Geçen sene yine bir duş öncesi havlumu alıp banyonun yolunu tuttum.  Aklımda hazırlamış olduğum repertuar var. Çok severim duş alırken şarkı söylemeyi, sesim de ekolu çıkınca şarkı söylemenin tadı daha bir başka oluyor.

Repertuarımdan başlamışım şarkıma,’ yanmam gönlüm yansa da ecel beni alsa da , gözlerim kapansa da yıldızların altında…’  Duşun telefon kablosu gibi olan parçası, adı her neyse işte:D( fiskiye tarzı bişey) o elimde.. Mikrofon yapmadım onu kendime yanlış anlaşılmasın, sadece su tutmak için kafama elimde duruyor.  Bu kısma kadar olanlarda bir terslik yok ama devamına bir bakın..

Elektrikli şofbenin daha önceden beni çarptığını yurda bildirmiştim, usta gelip bakmıştı. ‘Bu şofbende az elektrik kaçağı var ama ben hallettim!’ dedi.  İyi, güzel, hoş ustam ellerine sağlık ne diyelim 😀 Ben yine de ayağıma plastik terliğimi giyeyim ne olur ne olmaz:D

VE O UNUTULMAZ SERİ FACİA!!!!

 Şarkım tam dilimdeyken su beni çarptıııı.. benden hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii diye bir ses 😀 ve kendimi banyodan dışarıya atma çabası var. Cidden su PİS çarptı. Dışarı çıkayım derken ayağım kaydı, yerler de fayans,düşmemek için bulduğum yere tutundum. Tutunduğum yer can havliyle çeşme olunca ( metal olduğu için sağlam olur düşüncesi ) ikinci kere çarpıldım. Ve benden yurdu inletecek bir çığlık daha…

Soğuk kanlılığı elden bırakmayarak, havlularımı kaptım ve kendimi dışarıya attım.  İki kat aşağıya merdivenlerden indim, üzerimde havlu mu var, saçlarımdan su mu akıyor umrumda değil. Müdürün kapısını yumrukluyorum 😀 kızım çık dışarıııııııııııı diye de bağırıyorum. (Sanki aynı yaştayız:D Evli barklı kadın oysa ki :D) Kapıyı açan yok.

Aşağıya kantine indim, kızların gözleri üzerimde ,deli mi bu kız havluyla saçları şampuanlı gelmiş demişlerdir herhalde 😀  Müdürü gördüm, halen sinirliyim!. Sabah hani usta gelmişti? Hani bişey yoktu ben nasıl çarpıldım biliyor musun? Dedim..Daha neler neler saydım:D Nefret ediyorum bu yurdun elektriğindeeeeen deeeeee şofbeninden de… Diye yurdu inletiyorum!!!!!!. Kimseden ses yok!. Herkes sus pus.. Bu esnada tam, elektrikler gitti. Al işte bak suçlu olduğunu biliyor nasılda utandı kaçtı? Diyerek gülümsemeye çalıştım. Biraz sakinleştim. Müdürümüzü de aşırı severim aramızda abla kardeş sevgisi vardır.

‘Neyse, ben daha fazla üşümeyim diye yukarıya çıkıyorum .O şofben bugün değişti, değişti ..değişmezse ben yurttan çıkarım, sizi de şikayet ederim !’..dedim. Gecenin bir yarısı yeni şofben geldi ve takıldı:D Muradıma erdim.

Elektik çarpmasından sonra vücudumda karıncalanma ve uyuşma oldu. Bacaklarımda morartılar oluştu. Bir hafta o morluklar kaldı. Kendiliğinden daha sonra bunlar kayboldu.

Not: Gerçekten her yıl en az üç kez elektrik beni çarpıyor. Bu kadar elektirik çarpınca insanın aklına değişik şeyler geliyor. Vücudumda elektrik birikmiş midir? (Ampul  dokundurdum vücuduma,ışık vermedi)

Bol bol toprağa ayaklarımı gömüp ,kendimi nötrlüyordum. Ta ki  bir gün ayak parmaklarımın arasında sallanan iki solucanı görene kadar…  😀 😀

Responses

  1. geşmiş olsun!

  2. Allah beterinden korusun.
    Trajikomik bi olaymış:)

  3. Sen banyoda repertuar hazırla şeytanları çağır, sonra bana elektrik çarptı de. Dikkat et kendine Esra, hadi geçmiş olsun 🙂

  4. sevgili esra yazıların oldukça eğlenceli.bana çok özlediğim ünv.yıllarımı hatırlattın.sanırım bundan sonra sık sık ziyaret edeceğim seni.sevgiler canım..

  5. geçmiş oLsun abla 🙂

  6. Süper ya 😀 (elektrik çarpması değil tabi anlatım)
    Hele solucan kısmına bayıldım 🙂

    İşte blog yazarı dediğin budur ya 😀

  7. Geçmiş olsun canım…:))

  8. 1 kere tamamda 2inci kez çarpılmaya hiç gerek yoktu 😀

  9. Birşey daha Burak Abi blog yazarlığı bu diyorsunda benim hayatımda hiç bu kadar çok olay geçmiyorki esra’ya maşallah
    benim günlerim klasik hep ya pff 😀

  10. Bende de bi’ ara elektrik yüklenmesi olmuştu, hatta arkadaşa “cız” bile yapmıştım 🙂

    Bu okuduğum ilk yazın ve çok samimi gördüm seni. Takibe aldım, ensendeyim 🙂

  11. @Aytekin : Ya ilaa ki olay olacak diye bir şey yok. Yani yaşadığın basit bir olayı bile aktarma tarzınla bir şeyler oluşturabilirsin. Ya da bilgi verirken ki anlatım tarzınla 😉

    Esra ayrı bir şey…

  12. abLam ayrıdır 😀 tanıdığım günden beri hayatı full ekşın gibi geliyor bana 😀

  13. @Alper 😀

  14. @can yaşar, sağol kardeşim.
    @papatya prenses, cümlemizi Rabbim beterinden korusun dediğin gibi..(AMİN DİYORUM DUANA DEFALARCAA)
    @Resul Aydoğdu, küçükken derlerdi banyoda şarkı söyleme diye 🙂 Ben ama hep söylerim.Şeytanlar bile dinlemez ama sesimi biraz kötü 😀
    @Funda, çok sağol, sana eski günlerini hatırlattığıma sevindim hep aramızda görmek isteriz bizde seni, yorumlarınla yanımızda olman dileğimle..
    @Alper, sağolasın kardeşimm.. Ekşın bir ablan var demek 😀
    @Burak budak, sağolasın desteğin için, blogcu diyemiyorum kendime ama blogcu olmak için çalışan ufak bir kızım.. 😀
    @Aytekinnet, sorma walla hayatı dolu dolu geçirmek demek ,benim hayatım demek sanırım..
    @zehra, sağolasın Allah razı olsun..
    @Mafiamax, beni panik yaptın,ensendeyim demeseydin keşke 😀 diğer yazılarımıda okuman dileğimle..Samimi olmaya çalışıyorum burada cidden biz bizeyiz gibi geliyor bana..

  15. Aman dikkat sen bize lazımsın 🙂

  16. Sevgili Esra , öncelikle geçmiş olsun…ama iyiki banyoda düşüpde bir yere çarpmadın, Allah beterinden korusun. şofenin değişmesine sevindim, zira keyifle okuduğum yazılarını yarım kalmasını istemem…:)))

  17. çok geçmiş çokkkk…

  18. @Orjinal delikanlı, 😀 itinayla kendimi saklıyorum o halde..
    @ruberu,Ben de keyifle okuduğum yorumlara veda etmek istemem 😉
    @Erdal Erdoğdu,düşündüm taşındım,dediğini anlamadım 🙂

  19. geçmiş olsun canım:) bloğuma uğradığına sevindim:)

  20. zaman aşımına uğramış yazın ama gerçekten çok guldum….geçmiş olsun dikkat et bariii


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

