Gönderen: esraycr | 02/04/2009

HASTA OLDUM :s

Okulda dersi filan  dinlemedim. Halsizdim, ağrım vardı,burnumda tıkalıydı. Arka sıraların birinde kendi halimde kalmak istedim. Öğlen ve sabah pek bir şey yiyemedim. Akşam dersim bitince ,iki arkadaşım hastaneye gitmek için zorladı ve onlarla doktorun yolunu tuttuk.Muayene olduktan sonra sinüzit teşhisi aldım. (ya sinüzit,ya grip,ya da faranjit oluyorum) Bu hastalık beni aşırı sarsıyor. Baş ağrım beni mahvediyor.

Doktora gidince hoşlanmadığım o soruyu sordu 😀 Şikayetiniz nedir? Dedi. Bu sorunun cevabını vermekten hiç haz etmiyorum. Sanki vücudumu şikayet ediyormuşum gibi geliyor 😀 Vücudumun dili olsa derki, 20 yıldır iyiydik, şimdi senin şikayetlerine maruz kalıyoruz 😀 Bugün mesela başım ağrıyor diye başımdan şikayetçi olduğumu anlatırken,kendimden utandım. Şikayetlerimden dolayı uzuvlarım başını alıp giderse hiç te şaşırmam 😀

(Doktor lütfen şikayetin var mı deme bana 😀 Beni benle bozuşturma :D)

Şuansa ateşim var, burnum halen tıkalı, başım ağrıyor : (  İlaçlarımı içtim, inşallah vesile olurlar da şifa bulurum…

Responses

  1. Geçmiş olsun esra acil şifalar dilerim. 😉

  2. Geçmiş oLsn abLa kısa sürede iyileşmen diLeğiyLe 🙂

  3. geçmiş olsun kardeşim,
    öğrenciler daha çabuk hastalanıyor.
    Rabbim acil şifalar versin,çektiğin ağrılar günahlarına kefaret olur inşaallah.sağlıklı günler dilerim.
    http://hayatcemresi.wordpress.com/

  4. Geçmiş olsun …

  5. işte şifası çörek otuyla balı karıştır koca bir kaşık hergün yut (tadı biraz acıda ondan:)) geçmiş olsun..

  6. Allah razı olsun kardeşlerim 🙂 Bu yazıyı o gün yayınladıktan sonra gece 1 civarı fenalaştım, kalçamdan iğne ve bir şişe serumla durumu atlattık 😀 Yazı yazmaya halim olmasa da yazmayı öylesine çok seviyorum ki, kendimi alamıyorum..
    Yazmaya devam diyorummm 🙂 İyiyim bugün birazcık daha çok şükür rabbime..

  7. geçmiş olsun yavrum kendine dikkat et


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

