Gönderen: esraycr | 01/04/2009

‘ BUNU DA MI BLOGUNA YAZDIN?’ deme :D (gülüyorum halen)

Çarşıda dolanıyoruz, terzilik işimiz vardı. Kapısını çalacağımız ilk ve tek insan :terzi Haydar abi’dir. Hem öğrencileri sever, hem de muhabbeti güzeldir.İlk başta erkek olduğu için çekinme durumumuz olsa da, genellikle yaptırdığımız işlem pantolon paçası olduğu için, onun kapısını çalmakta sakınca olmadığı kanısına vardık.İki yıldır arkadaşlarım ve ben iğne iplikle ilgili sorunumuz olunca onun yanına gidip işlerimizi hallettiririz. Yine bir pantolon,yine paçası uzun geldi(boylarımız kısa olunca ):D ve yine abinin yanındayız. O işimizi halledene kadar oturalım on dakika dedik ve başladık sohbete..Yanımda kız arkadaşım var bu arada..Aradan biraz zaman geçti, orada çalışanlardan birisi yanımdaki arkadaşıma gelir misiniz dedi.’ Buyurun’ dedi arkadaşım.^Ortalık yerde söylemek istemiyorum ^dedi ,çalışan eleman 😀 Arkadaşım soyunma kabinlerinin oraya gitti.Eleman ona iki bişey fısıldadı 😀 İki dakika oldu olmadı, kıpkırmızı olarak döndü. Şaşkınlık içerisinde ne oldu canım dedim? Esra yok bişey dedi 😀 Ne söyledi rengin atmış dedim 😀 Şiiişşştt sus kuzum diyip geçiştirdi. Merak ettim doğrusu, insanın 2 dakika içinde bu kadar rengi neden atar ki 😀 Haydar abi den aldık pantolonu,dışarıya çıktık. Esra ne oldu söyleyim mi? dedi.Daha ben söyle demeden oradaki çalışan elemanın ne dediğini söyledi. ^Nasıl söylenir bilmiyorum diye söze başlayan eleman, sizin fermuarınız açık kalmış diye lafı bağlamış.^ Arkadaşımın beni suçlaması da hoşuma gitti, diyor ki, ^Esra neden sen dikkat etmiyorsun bana? Yanında gezen insanın üstüne başına bakmaz mı insan? Sen uyarsaydın keşke rezil oldum^ derken,ben gülmekten kendimi alamadım. Bu arada o gün bu gündür Haydar abi nin dükkanının önünden hiç geçmedik 😀 Artık yeni bir terzimiz var..

Responses

  1. Genc kızlar iğneyi ipliği unutursa olcağı budur .. 🙂 ( çok feci bi durum olmuş yaa :):):) )

  2. Doğru söyleni 9 köyden kovarlarmış, deyimini hatırlattı 🙂

  3. :))

  4. Eleman doğru söylüyor yani fermuarı açık gezse daha mı iyi
    + arkadaşın bu yazıyı görmesin 😀

  5. Arkadaşın o halini bende görmek isterdim açıkcası 🙂

  6. Eleman niye yanına çağırma gereksinimi duymuş ki… İlginç hikaye 😛


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

