Gönderen: esraycr | 31/03/2009

NEDEN YERLER ISLAK?

Malum haftanın yarısını stajda geçiyorum. Anlatacağım şeylerin bir çoğu da ya hastalarla ilgilidir, ya da hastanedeki  ‘ben’ ile ilgilidir.Blogumda kişisel olunca yaşadıklarımı anlatmakta pek sakınca görmüyorum.

Geçen hafta bevliye servisindeydim. Öğleden sonra hemşire odasının yerleri , basınca üzerinize sıçrayacak kadar ıslanmıştı. Islaklığın sebebi olarak odada bulunan lavaboyu gösterdik.Hemen hastanenin muslukçusu arandı ve bir abi geldi. Abi su vanasını  kapattı,kontrol etmeye başladı.Musluğun su akıtmadığını söyledi. Fakat yerlerin ıslaklığı git gide artıyor, sebebini  de bilmiyorduk. Serumların bulunduğu dolabı birkaç kez kontrol ettik fakat dolapta bir ıslaklıkta yoktu.Peki buralar neden ıslanmıştı ?Duruma tesisatçı bir abi de el atmak istedi.Musluğa gelen boruları kontrol etti.Kendi çapında bazı yerleri sıkıştırdı ve gitti.  Temizlenen yerler tekrar ıslanıyor bir yerlerden su geliyordu. Şap şap bastıkça üstümüze  su sıçraması bizim hiçte hoşumuza gitmiyordu.Zaman geçti biraz, paspaslanan yerler tekrar ıslanmıştı.Ben dolabı açtım serumlara tekrar göz atayım dedim. Sabah 10 kadar serum gelmişti ben diğer serumları sıkıştırıp onları da dolaba sığdırmıştım. 😀 Arkaya sıkıştırdığım tüm serum torbaları patlamış 😀 Sularsa hep dolabın arkasından akmış.Biraz güldük, ben de utanmadım değil. Nasıl becerdim bilmiyorum.. Hemşirelere ben patlattım, sabah onları ben yerleştirmiştim desem de, yok senden kaynaklanmıyorlardır dediler.Muslukçu ve tesisatçı da boşuna gelmiş oldu. Kabul ediyorum  dikkatsiz olabiliyorum 😀

Responses

  1. Olur böyle vakalar Türk hemşiresi yakalar:)))

  2. Devletin malına zarar vermekten tutuklusun 😀

  3. @ papatya, yorumun için teşekkür ederim 🙂 İnşallah bir daha olmaz ümidim.
    @ Resul Aydoğdu, adaletin kestiği parmak acımaz 🙂


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

