Gönderen: esraycr | 31/03/2009

BANA BUNU YAPMAYACAKTIN…

İnsanlara olduğu kadar değer vereceksin, toplu iğne ucu kadar değer vereceğin insana gidip denizler kadar değer verirsen olacağı budur. Tutup ta herkesi bir saymayacaksın, karşındaki ne oldum delisi olmayacak.. Haddini ve seviyesini bildireceksin, kendinin ne olduğunu bilecek.Karşına çıkıp ta saçma sapan sözler konuşamayacak..

Bazen diyorum nedir bu insan sevgim diye.Neden herkesle gülüp ağlıyorum diyorum.Neden canım kendim için değil de başkaları için yanıyor? İçine tüküreyim şu bitmeyen insan sevgimin, saflığımın..   Düşünüyorum da kendi sıkıntılarımı  oturup adam akıllı düşünmek yerine el alemin sıkıntılarını düşünüyorum.Neredeyse kendimi hiç dinlemiyorum.Yeter fedakarlıklarım, yeter saçmalıklarım. Sanırım insanlara kolay güvenmemeyi algılamam lazım. Bu zamanda herkesi kardeşin sayıp Allah içinde herkesi sevmeyecekmişsin,bunu anlamış oldum. Yeri gelince insanların kuyruğuna basmak lazımmış, canı yansın ki çırpınırken doğruları söyleyebilsin.

Hayat tecrübesi oldu bana da, iyi oldu iyi…İyi niyetimi su istimal etmen ve ufacık çıkarların için beni kullanman yüzüme gülmen gayet iyi oldu. Seninde cümlelerinin de ne derece sahte olduğunu gördüm. Bundan sonra senin nefes alıp verdim demene bile inanmam. Kendini içimde, gözümde öyle bir küçülttün ki, kendi şahsiyetini bana öyle bir anlattın ki, istemediğim kadar ufaldın. Seni artık göremiyorum ( görmek te istemiyorum) bu dereceye geldin.

Etme bulma dünyası demişler,dur bakalım.Son gülücüğü sen yapmıştın, son gülen iyi güler. Ben sana el mi yaman bey mi yaman en alasını da gösterirdim ama daha fazla senin seviyene düşmeye değmez.  Etme bulma dünyasıdır, hiç kuşkun olmasın ufacık çıkarlar için seni de kullanan olur. Senin de canın yanar,sen de ağlarsın. Merhametim var ki, senin için az önce yazdıklarımın birisi olsun istemiyorum. Fakat yazıklar olsun demekten de kendimi alamıyorum.

Reklamlar

Responses

  1. Hafif psikoloji kırılmış (serumların patlaması gibi bir şey). En azından olayın nedeni biliniyor. Bu yüzden muslukçu, tesisatçı çağırmaya gerek yok.

    Bu durumlardaki zamana bırak, boşver, üzülme gibi teselliler fazla etkili olmayacağından bırak dinleme.

    Aç bir film hayaller aleminde kaybol.

  2. en büyük ceza susmaktır (buda tecrübeyle sabittir…) tekrar geçmiş olsun..

  3. @Mehmet, diğer yazıma yorum yapmışsın bir nevi, serumlardan yola çıkıp psikoloji durumuma bağlaman ilginç olmuş 🙂 Bu durumlarda insanın en iyi desteği kendisi oluyor 🙂 Açıyorum filmimi de:D
    @canyaşar, geçmiş olsun dileklerin için sağol. İnsan oğlu neler atlatıyor 🙂 Bu da anlık sinirlerden birisi 🙂

  4. bana bunu yapmayacaktın.. gelişin gibi onurlu olmalıydı gidişin.. ve öyle bitişin.. s.ilkan 😦

  5. canım okadar guzel yorum yapmıssınkı hayran oldum aynı seylerı bende yasadıgım ıcın yasadıgım ıgrenclıklere en guzel cevabım senın bu yorumundu… değmiyo hiçbirsey istedıgın gıbı olmuyo hayat cok bos kendın ıcın yasa bıtanem üzülme…. zararın neresinden dönersen kar bunu unutma .. SENA


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: