Gönderen: esraycr | 25/03/2009

Neden blogluyorum? (mim)

Bana bir haller oldu ve ilk defa oldu. J Ne olduğunu tam anlamasam da söyleyim,  mim ‘lendim. Gazanya blog (sevgili Mehmet) beni mimlemiş. Bu daha önce olmamıştı, ilk kez mim lenmenin mutluluğuyla, yüzümde tebessümle yazıyorum. Mehmet’e de teşekkür ediyorum.Bu arada halen beni mimleyip  mimlemediğini anlamadım ,dur ama yazıcam bu konuyla ilgili 😀 Mimlemediysen de durumu lütfen bozuntuya verme .J

Mim şu: Neden blogluyorum?

Hep yorum yapmak için o blog senin ,bu blog benim gezinip dururdum. Bir ara ben de mi yazsam diye  aklıma takıldı.Olur mu olmaz mı diye düşünürken, sağlık alanında bir sitem olsun istedim. Fakat kendimi kişisel blog yazarken buldum. :)Zaman yetersizliğinden istediğim gibi blogla ilgilenemesem de elim den geldiğince bir şeyler karalamaya çalışıyorum.Aslında yazmak benim için gerçekten ihtiyaç olmuş. Özellikle yurt yaşantısının size getirisi bu oluyor. Günlük tutmasam da bir deftere ara ara yazardım. Özellikle canım sıkıldığında,odamın bir köşesine geçip dakikalarca yazdığımı bilirim. Evdeyken de yazardım fakat bu kadar fazla değildi. J Kendimi ifade etmeyi.yazarak içimde kalanları  itiraf etmeyi seviyorum. Ortam sanal olunca insan kendini daha da rahat hissediyor.Nasılsa beni görmüyorlar ki hıhhhh diyorsunuz,duygular ap açık ortada.. J Başlıyor dostluklar, her gün ziyaretler. Yorum almam  ve yazdıklarımın okunduğunu görmem beni  aşırı mutlu yapıyor,bunu gerçekten anlatamam. J

İlginç bir şey daha, yorum gönderdikçe karşımdakinin halini hatırını sormuş gibi, yorum aldıkça da benim halim hatırım sorulmuş gibi hissediyorum.Birilerinin ben buradayım demesi, yazılanlara yorum yapması, bir cümle de olsa yorum göndermesi benim için bu sebepten önemli. Her gün tık yaptığım bloglara bakma sebebim, halen hayatta mı blogcu ? Yazıcak kadar gücü var mı? Kardeşim ne yapıyor, ne düşünmüş ve nasıl dile getirmiş merak ediyorum. J

İnternette bakacak bir blogumun olması bana haz veriyor.Şu kocaman net dünyasında ufacıkta olsa çevrem oldu J Yazılarından,yapılan yorumlardan da az buçuk karşımdaki hakkında da bilgi sahibi oluyorum. Ben de kim olduğumu açıkça belirttim. Yani burada tanışız. Biz bizeyiz sanki. Blog kurunca kendimi daha rahat hissettim.İnsanlar neyin nesi olduğumu daha çabuk anlayabilirler ve bu durum da kendimi güvende hissetmemi sağlıyor. J

Yarın bir gün bloguma çocuklarımın da değer vereceğini düşünüyorum. Hayatta hiç  bir şeyim yok,bari bırakacak blogum olsun diyorum 😀 😀 😀

Responses

  1. İlk mim ‘in hayırlı olsun 🙂 Hemen hemen herkesin ortak düşüncesi blog sayesindeki oluşan çevre…

  2. Mim’in hayırlı olsun devamı da zamanla gelecektir. Çocuklarının da blog yazmasını istiyorsan vereceğin isimlerini biliyorsan şimdiden domainleri almanı tavsiye ederim 🙂

  3. @Mehmet, sağolasın.
    @Resul Aydoğdu, çocuklarımda blog yazsın istiyorum. Vereceğim isimleri bilsemde soyadını tam kestiremedim 😀


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

