Gönderen: esraycr | 13/03/2009

BU ZAMANIN ÜSTADINI KEŞFETTİM…

Duygularını o kadar güzel ifade etmiş ki.. Kimselerin yüreklerini incitmeden  ama her dinleyenin yüreğini fetih ederek.Kimseciklere laf atmamış, bağırıp çağırmamış. Kimi zaman bir çiçekten yola çıkarak evimizin sadece bir avuç toprak olduğunu söylemiş,kimi zamanda kalemine yüreğini emanet etmiş, duygularını kağıda dökmüş. Şiir okumayı da dinlemeyi de sevmeyen  ben’in bile dikkatini çekmiş.

Şairliğinin amatörce olmadığını düşündüğüm ve üst satırlarda onunla ilgili düşüncelerimi paylaştığım şair Kübra Yurtbaşı’ nın güzel bir şiirini sizin de görmenizi istiyorum. Her bir şiirinin ve yazısının lezzeti ayrı olsa da bu lezzetlilerin en lezzetlisi bence..

Evim bir avuç toprak..

Dinlerken biraz düşününce,söylenenin ardındakini  anlayınca, onun hem güzel yüreğini, hem kaleminin gücünü hem de Allah ‘ a olan aşkını anlayacaksınız.

İnternetten ulaştığım, diğer şiirlerini de çok beğendiğimi söylemek istiyorum ve şiire tıkladıktan sonra sabırla sonuna kadar okumanızı  rica ediyorum.

( Günlerdir bir çok blogcu kardeşimi rahatsız edip durdum, yardımcı olan, beni yönlendiren  kardeşlerime teşekkürlerimi iletiyorum. JHem günlerdir paylaşmak istediğimin ne olduğunu, hem de en sevdiğim müziği az sonra dinleyeceksiniz.. J )

http://tr.sevenload.com/videolar/VQdK8bP-Evim-Bir-Avuc-Toprak-2

 

 

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

