Gönderen: esraycr | 10/03/2009

OTUR KIZIM ESRA,DERSİNİN BAŞINA :)

Bugün öğleye kadar okulda dersim, öğleden sonra hastane de stajım vardı. Sabah uyanıp derse gitmem epey bir sorun oldu. İnsan gece 5.15 te uyursa olacağı budur. Uyumuyorsun madem kalk bir şeyler yap değil mi? Ondan önceki geceyse sabah 7.00 da uyudum. 9.00 da dersim vardı. Uyku düzenim allak bullak oldu J Fakat diğer uyuyamadığım günde, movie maker da hoş bir şeyler hazırladım.

Bugün sabah okul da derslerimi hallettim, öğleden sonra stajda tam bir yorgunluk abidesi oldum. Yarım günlük staj beni hiç bu kadar  çarpmazdı. Sanırım uykusuz olduğumdan hemencecik pestilim çıktı.

Staja adım attım, yeni Bismillah diyeceğim, üzerimi değiştiriyorum. Formanın üstünü giydim, diyorum ki var bir gariplik,neden bu böyle ? İçinde kayboldum. Anladım ki oda arkadaşımın formasıyla karışmış.  Aynı bölümde olduğumuzdan,haliyle formalarımızın rengi aynı benim de dalgınlığıma denk gelmiş ve kızın formasını almış gelmişim hastaneye. Arkadaşımsa sağlık ocağında, birimiz bir yerdeyiz, diğerimiz bir yerdeyiz.  Yani durumu düzeltmeye vakitte yok. Artık idare ettim.

Bu staja adım atarken yaşadığım, diğerlerini anlatmayayım. Allahtan dalgınlığımın bedelini sadece ben ödüyorum ve gülünesi dalgınlıklar yapıyorum J( Normalde aklı başında, dikkatli bir kızımdır)

Perşembe günüyse ilk sınavım kapımda. Çalışmaya başlasam iyi olacak. Gerçi o kadar yorgunum ki, uyudum biraz ama kendime gelemedim.

Biraz polyanacılık yapıp, kendimi de sıkıştırıp dönem derslerine yoğunlaşmam lazım. Otur  kızım Esra, dersinin başına… J Yaparsın kızım, geçersin çocuğum, daha bunlar vize …

 

Responses

  1. Sınavlar vardı değil mi… Hatırlattığın iyi oldu, saol 🙂 Sen de yaparsın, biz de yaparız 😉

  2. ( ağalar, paşalar çalışak, geçek şunları ya.. ) :D:D:D

  3. Bizimkilerde yaklatı, 3 haftadan az kaldı.
    şimdiden çalışırsam, problem yok ama, son haftaya kalırsa kötü, 3. sınıftaki çoğu dersim duruyor çünkü.
    Zaten bu yıl diploma biraz zor gibi…

  4. @ orijinal delikanlı, inşallah tüm derslerini verip diplomanı da bu yıl alırsın 🙂 Cümlemiz güzel haberlerle ailemize gidelim 🙂 Kolay gelsin,Allah çalışma azmi versin 🙂

  5. Sana biraz uyku iyi gelir bence uykusuzluk kötü şey
    haa bide sen hangi bölümdesin?

  6. @aytekinet, uykumu düşündüğün için sağol da, hangi bölümdesin sorusu oldu mu şimdi? 😀 seni kara listeye kardeşlerimize aldık, ama yazılarımı takip etmiyorsun ki bu soruyu sordun 🙂 Kendini ele verdin 😀 😀


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

