Gönderen: esraycr | 10/03/2009

BLOGUGUCUKUM :)

Bu blogu açarken nasıl sevindim anlatamam.  Resmen duygusal anlar yaşadım. Çocuklar gibi sevindim. Hatta gece sabaha kadar pc im açık kalsın bloguma bakayım, bir yere gitmesin diyordum. Yazma ve yorum yapma konusunun delisiyim. Bir sürü blogu takip ediyorum. Bunlardan da haz alıyorum.  Arşivini didiklemediğim blogcu çok azdır.

^Blogum benim seni kimselere vermem. Kim olursa olsun sana ayıracağım zamanı benden alamaz. Seni çok seviyorum. Beni dinleyen ve her dediğimi kabul eden sensin . Gecenin dördü de olsa beş i de olsa kapını çaldığımda, kapılarını hemen açıp kendini ellerime teslim ediyorsun. Sana birisinin kötü söz söylemesini istemiyorum. Diğer blogları da seviyorum. Onlarda gece gündüz demeden kapılarını açıyorlar.^

Blog yazmak ve blog okumak bence yapılabilecek en güzel şeylerden birisi.

Blogumu günlerdir karalıyorum ama ona hiç teşekkür edemedim J Bugünde senin için yazıyorum. Kim ne derse desin. Bak değerini bil, 45 dakikada yazdığım yazıyı yayınlamadım,geldim sana olan duygularımı itiraf eden yazıyı yayınlayacağım.

Blogumun ziyaret edilmesinden büyük haz alıyorum. Hele bir de yorum yaparlarsa, ballı, kaymaklı kadayıf J  Bu sevgi, yeme de yanında yat cinsten oluyor.

İki üç gündür mp3 dosyasını nasıl bloguma eklerim diye çalmadığım kapı kalmadı. En son  çare aklıma şu geldi.Yazıyı okuyacakların memnun kalması için, yazının başına telefon numaramı eklemeyi düşündüm. Siz çağrı yapın ben sizi ararım J Yeter ki müziğimiz size ulaşsın. Yeter ki memnun kalın. İlerleyen günlerde yazının başında telefon numaramı görürseniz şaşırmayın J J J 

Sağlıcakla kalın…

Responses

  1. Blogcu bir insanın içindeki gizli duygular işte bu katılıyor ve aynı şeyleri hissediyorum.

  2. Allah ayırmasın 😀


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

