Gönderen: esraycr | 09/03/2009

TATLIM NEREDESİN SEN?

geri-donusum1İki gündür nereye baktıysam çöp kutumu bulamıyorum. Masaüstünde ,avast antivirüs ün üzerinde duran çöp kutum kayıp oldu. Bilgisayarımın her köşesine baktım, arama çubuğumda aradım. Sistem dosyalarıma baktım, hatta masaüstünde duran diğer klasörlerimin içine yanlışlıkla taşıdım mı diye,tek tek klasörlerimin içine baktım fakat yok. Çöp kutumu ararken, resimlerimin içinde masaüstümün  resmine denk geldim. Zamanında çekip koymuşum. Resme baktıkça sol üst köşe de duran çöp kutuma bakarak iç geçirdim.

‘Çok dolarsan da seni boşaltan olmazsa?  Önüne her geleni senin içine atarlarsa? Bazen görülmemesi geren dosyaları ben çöp kutumda saklıyordum J Şimdi nerede saklayacağım diye iç geçirip durdum.’

Arkadaşıma yönelip,masaüstünde duran çöp kutumu gördün mü dediğimde, çalışma masama bakıp, çöp kutun mu vardı ki senin? demesi gülünesi anlardan birisiydi.

Çöp kutumu birisi mi çöpe attı bilmiyorum J Daha ben çöp kutuma sahip çıkamıyorum, kendime nasıl sahip çıkıyorum bilmiyorum. J

Sizin geri dönüşüm kutunuzu, benimkini bulana kadar kullanabilir miyim? J

Responses

  1. Ya esra ne desem sana bilemiyorum. Şu anda nasıl gülüyorum anlatamam.

    Ama gel benim çöp kutusunu kullanalım seninkini bulana kadar. 😉

  2. 🙂 🙂 🙂

    Ne demek, çöp kutumuz hizmetinize her zaman hazırdır 😉

    Psikolog tadında da açıklama yapmadan geçemeyeceğim 🙂
    Biz bu tür va’kalara çok rastlıyoruz. Genelde çöp kutusu kaybolduğunda daima masaüstüne bakarlar. Aslında bu durum doğru olduğu kadar çok yalnıştır. Bazen meslektaşlarımız ile birbirimize gider vaziyete geliyoruz. Bildiğimiz halde bu durum bize de oluyor.

    Fakat her zaman kişi ayırt etmeden önerilen çözüm şudur ki o da masaüstünde aramayı bırakmak. Masaaltında aramak en iyi çözüm olabiliyor.

    bknz (Çalışma Odam) :

  3. Geri dönüşüm kutusunun masa üstünde görünmesini, veritabanında bulunan bir anahtar kontrol etmektedir.

    Geri dönüşüm kutusunu tekrar geri getirmek için öncelikle aşağıdaki kodu not defterine yapıştırın ve isim.reg olarak saklayın. Daha sonra sakladığınız dosyaya çift tıklayın ve veritabanına eklemeyi kabul edin. Bilgisayarınızı yeniden başlattıktan sonra geri dönüşüm kutusunun masaüstünde yer aldığını göreceksiniz.

    Windows Registry Editor Version 5.00

    [HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerDesktopNameSpac
    e{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}]
    @=”Recycle Bin”

  4. @Burak budak, Gülümsettiğime sevindim senii 🙂 Çöp kutucuğunu paylaştığın için teşekkür ederim 🙂 Senin kutun dolarsa ben dökerim 🙂
    @Mehmet, senin psikolog tadında açıklamalarını seviyorum, her zaman buyur,çekinmeden yapabilirsin 🙂 Benim masa altına bakmak hiç aklıma gelmemişti 🙂 Ben atıklarımı getiriyorum aç çöp kutunun kapağını 🙂
    @yaşar can, yardımın için sağolasın 🙂 Zor geldi bana dediğin, arkadaşlarınkiyle idare edeyimm diyorum biraz 🙂 Onlara gitmeye yüzüm kalmazsa, senin kutunu da kullanırım haberin olsun .

  5. Esra Yaşar’ın verdiğini senin için Upload ettim:

    http://rapidshare.com/files/238137549/geridonusum.reg.html

    Rapidshare kullanmasını biliyorsun değil mi? 😀

  6. Yada böyle olur..Masaüstünde sağ fare tuşu Kişiselleştirme > Masaüstü Simgelerini Değiştir.

  7. Denedin mi Esra?

  8. @enes,Malesef deneyemedim,evde misafir var,gece deneyim.. Yorum gelmiş mi diyerekten,yorum onaylamak için pc ye sadece 3 5 dakikacık bakabiliyorum.Gece tek tek tüm yolları deneyeceğim..
    yardımların için çok sağol..
    hayırlı haberleri vereceğim inşallah…
    bu arada senin ismine link ekleyeceğim..

  9. Esra@Sağol,bir şey değil.Umarım düzelir.

  10. Esra basardin mi?

  11. ewetttttttt…. başardımmmmmmmmm, çok kolay oldu 😀 denetim masasından masa üstü simgelerini değiştir yapıp kişiselleştirmeyi tıkladığımda orada varsayılanı yükle vardı 😀 oradan hallettim ::D :d :d
    yuppppiiiiii

  12. Tebrikler (: Sende bir foto koyda görelim masaüstünü 😀

  13. oyy oyy kıyamam kuzuma da bakkk çöp ktusunuda kaybetmıss…saol enes kardes kuzumnn kutusunu bulmasına yardım ettiğin için..

  14. @melek,enes sayesinde başardım 😀 sağolsun 😀 😀 Hocaya slayt ödevini verdim açılmamıştı ya hani.. ben onu sil yapmıştım..Hoca da açılmadı deyince ödevi tekrar bulmam için geri dönüşüm kutusuna ihtiyacım vardı..işte o gün o kutunun var olması gerektiğini anladım 😀 😀

  15. Esra, siz sağolun 😀 Önemli dosyalarını geri dönüşüm kutusunda tutmak garip.Asla öyle bir şey yapmam ya kaybedersem?Onun yerine kimsenin girmeyeceğini bildiğim için WİNDOWS klasörüne atarım ben…


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

