Gönderen: esraycr | 09/03/2009

LAF ARAMIZDA :)

Parmak uçlarımın üzerinde durup lavaboya yetişmeye çalıştığım o günlerde tek gayem büyümekti. Büyümeye dair ve büyüyünce yapacaklarıma dair dünyalar kadar hayal kurardım. Kendimi hayallerime nasıl kaptırdıysam, ne içtenlikle hayallerimi kurduysam, şimdilerde yaşadıklarımı ,sanki daha önceden yaşamış gibiyim.  J O zamanlar nasıl büyüyeceğime akıl sır erdiremezdim , aradan yıllar çabuk geçer miydi?

O zamanlar,

 Misafirliğe her gittiğimde, insanlar bana da sarılmak için yere çömelmek zorun da kalırlardı. Yere eğilmeyi istemeyen kişilerse yanağımdan bir makas alıp, özene bezene yaptığım saçlarımı iki el hamlesiyle bozarlardı. Ardından da gözlerimin içine bakıp, ^ne şeker kızsın sen ya^ diyip saçımın arasında ellerini gezdirmeye devam ederlerdi.  Bu duruma o zamanlar ne kızardım. Şimdilerde ise gülüyorum.  İnsanların bana olan bu tavrı zamanla değişti. Belki devam etseydi halen kızmaya da devam ederdim.

Her kız çocuğu gibi,bebeklerle oynamaya bayılırdım. Halen bebeklerimi saklıyorum. Fakat tüm bebeklerimin parmak uçları yok J Neden derseniz,ben zamanında onların tırnaklarını kesmişim. Sanırım biraz derinden kesmişim halen de uzamamışlarJ Bir de  tekerleklerini yere sürtünce kendi kendine giden arabaları çok severim.  Zamanında çok oynasam da, ara sıra kuzenleriminkini halen oynarım.

Benim çocukluğuma girdik konu dağılmaya başladı. Tamam topluyorum J Geçmez dediğim zamanın çabucak geçmesiyle, büyük olmaya dair hayallerimin de sonu geldi. Büyümek insanın elinden hayallerini alıyor. Zamanın yetmezliğinden mi,gerçeklerin baskın olmasından mı bilinmez , büyüyünce hayal kurulamıyor. Kendimden de biliyorum,insan ufakken hayal kurma konusunda dahi oluyor.  (Sanırım bu yüzden çocukların hayallerini dinlemeyi  daha çok seviyorum. )

Hayal kurabiliyorsanız kendinizi şanslı hissedin. Ruh sağlığı açısından, hayal kurmak insana iyi geliyor. Savunma mekanizmalarını incelerseniz bunlardan biriside hayal kurma ‘dır. Hayal kurmak her insanın ihtiyacıdır.

Responses

  1. Şimdi anladım komşunun kızının bebeklerinin el ve ayak parmaklarının olmayışını. Ben yediğini düşünürdüm çocukken, günahını almışım.
    🙂


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

