Gönderen: esraycr | 03/03/2009

MUT_SU_ZUM, CA_NIM YA_NI_YOR…

:(Can sıkıntım var bugün içimde, bunalıyorum nefes alamıyorum sanki.. Her şeyden uzaklaşmak, sessiz sakin kimsesiz olmak istiyorum. Gerginliğimin belirli sebebi yok aslında,  nasıl anlatsam, tepki vermediğiniz her şey büyür ya zamanla, küçücük şeyler kocaman olur.  İşte o her bir şeyin gelip kocaman olduğu ve artık çekilmez olduğu raddedeyim. Hayattan elimi eteğimi çeksem ne okul ne de diğer iş dertlerim olsa,elimin tersiyle itebilsem karşıma çıkanları, yorgunluğumu atıp dinlensem.

Aslında ne kimseyle kavga ettim bugünlerde ne de canımı sıkacak çok tatsız anlar yaşadım. Diyorum ya ufak şeylerin birikintisi. Psikolojim hep iyi olmak zorunda değil ki, hep yüzüm  her şeye gülerek tepki vermek zorunda değil ki.Bugün asık suratlı,sus pus olmuş bir kızım J kimseyle canım konuşmak istemiyor. Zaman zaman yaşanılan bu durumlar ,bir yönden de iyi, bazı şeyleri düşünüp çözüm yollarını bulmanızı ve ufak şeylerin büyümemesini sağlıyor.

Sessizliğin içine gömülüp, kendimi bile dinlemek istemiyorum bugün. Aslında günüm mükemmel geçti diyebilirim. Çünkü hastane de stajdaydım. Teyzelerimden, amcalarımdan ,kardeşlerimden öylesine güzel ve içten dualar aldım ki, benim için bu mutluluk her şeyin üstünde. İnsanlara yardım etmeye can atıyorum.  Özellikle sağlık sorunları olan insanlara yardım etmek, inanın iki kat mutluluk verici.

Maalesef ki, staj bile bugün içimi rahatlatamadı. Fakat hastalara yine de güler yüzümü eksik etmedim. Onlarla konuşmayı kendi sıkıntılarım için ertelemedim. Her şeyi olması gereken gibi  itinayla yaptım. Kimsenin canını yakmamak için kendimi parçaladım.

Bu kadar zevk aldığım bir işi yapmama rağmen gelin görün ki yurda gelince yine suratım düştü. Psikopata bağlandım J amannn el amannnn…

Belki bunları anlatıp kimselerin canını sıkmak zorunda değilim değil mi? Ne yapayım, bugün nazlı, huysuz ve asık suratlı bir kızım.. J

Responses

  1. Her insanda bu tür psikopatif süreçler olabiliyor. Bir abimizin önerisi vardı bana ,

    “Dışarıya çıktığında oyun oyna. Oyunun amacı şu her şeye puan ver. Bir tren gördün 10 puan. Trenin camında çamur gördün trenin puanı 9,5 düştü. Trenin içinde bir çöp gördün puanı 9’a düştü. Puanı yükseltmek istiyorsan çöpü ait olduğu yere götür puanı 9,5’a yükselsin 🙂 Gördüğün her şeyde bu puan sistemini uygula. ”

    Çok fazla işe yaradığını söyleyemem fakat, bir süre sonra az da olsa sıkıntıları bir nebze aşmış oluyorsun.

    Gerçi puan sisteminin haricinde Bursa’da Ulu Camiye gidiyorum. Hiçbir sıkıntı kalmıyor.

  2. eee esra hanım bazen insanlar parçalı bulutlu olabiliyor!..bu durum insanlara mutluluğun önemini anlatıyor.zira her gün mutlu olsaydık mutluluğun kıymetini bilemezdik.bazen psikopata bağlanmak iyidir:)


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

