Gönderen: esraycr | 02/03/2009

DİREK GİBİ YOLUN ORTASINDA DİKİLMEK, BU OLSA GEREK

Bugün sabah 7.00 gibi uyanıp, saat 8.00 a gelirken de, sağlık ocağı stajıma gittim. Sabah hava da günlük güneşlikti, 300 metre kadar arkadaşımla  yol yürüdüm. Sağlık ocağına 15_20 adım kala hep dikkatimi çeken direkle tekrar karşılaştım.

Tam yolun ortasında direk var, evet evet tam yolun ortasındaJ  Hani derler ya^ direk gibi yolun ortasında dikilme^ diye,  sanırım buradaki sözü geçen, yolun ortasında dikilen direk ,fotoğrafta göreceğiniz direk. (Direği ben keşfettim)Nasıl onu yolun ortasında bırakmışlar? Bilemiyorum…

 Bu arada stajdan yurda döndüm, kendimi doyurmadan önce, bloga yazı yazıp onu doyurayım dedim.

Direk gibi yolun ortasında dikilme dediğimizde, karşımızdakini neye benzettiğimizi şimdi gösteriyorum. J

 

Responses

  1. Bizim burada bunlardan çok var 🙂

  2. Direk yine iyi birşey, ince en azından. Bizim burada yolun ortasında kalın bir ağaç var, giderken çarpana duvar etkisi yapacak cinsten.

  3. @Mehmet, şimdilik bir tane karşılaştım ben 🙂

    @ FeRHaD, çarpan yandı desene 🙂

  4. süper ya. türkiye işte 😀


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

