Gönderen: esraycr | 01/03/2009

SİVRİSİNEK :)

^ Her canlı Allah’ı tesbih etmektedir^ sözü Prof. Dr. Galin Biserof Asenof’u araştırmaya iter. Kur’an_ı  Kerim’i incelediğinde Bakara Suresi 26. Ayette geçen sivrisinekleri araştırmaya başlar.

Sivrisineğin kanat sesini önce lazerli bir mikrofon yardımı ile kaydeder sonra  sesi yavaşlatarak insan kulağının algılama ve konuşma ritmine indirir ve kulaklarına inanamaz.makro_sivrisinek1

Linki tıklayıp, sabırlıca yazılanları okuduğunuzda, sonuna geldiğinizde duyduğunuz ses sizi gerçekten şaşırtacak…(volumü yükseltin J)

Sivrisineğin hepimize örnek olması dileğimle.. J

 

http://img72.imageshack.us/img72/8034/tespihjv5.swf

not:  Canım teyzeme,bana linki ulaştırdığı için teşekkür ediyorum..  J


Yanıt

  1. Paylaşım için Allah razı olsun..

    not: yazılarını önce wordde yazıp buraya yapıştırmak yerine not defterinde yazmalısın. yoksa kod farkı bir gün başına iş açar 😉 ve enazından J leri 🙂 değiştirebilirsin…

  2. Çok ilginç. Gerçekliği ne derece doğru acaba. Gerçi bu deney ve ses gerçek olmasa dahi “Her canlı Allah’ı tesbih etmektedir” kesinlikle doğrudur…

  3. @papatya, Rabbimin razı olduğu kullarından oluruz cümlemiz inşallah.. (wordde yazma sebebim, hani yazım yanlışlarım wordde bariz belli oluyor, düzelt beni diyor:) fakat sorunlar açacağını hiç bilmiyordum, uyarın için çokk teşekkür ederim.çok sağolasın..)

    @mehmet, bence de şüphe yokki, her canlı Allah ı tesbih etmektedir. Doğru olma olasılığı yüksek, bilim dünyası çok hızlı ilerlediği için, yapılamayacak bir deney değil bence..:)

  4. Tamamen saçmalık. Bir defa Galin Biserof Asenof diye bir profesörün olmadığından eminim. Hem müslümanlar ne diye böyle şeylere tevessül eder anlamıyorum. İman laboratuvar ortamında test edilecek bir şey değildir. Allah her canlı ,allah’ı zikreder diyorsa biz buna iman etmekle mükellefiz. Gidip bu ayete dayanarak sivrisineğin kanat çırpma sesini kaydeden silme gerizekalıdır.

  5. http://www.internettinhoja.com/internettinhoja/tag/galin-biserof/

    ben bu konuda böyle düşünüyorum.

  6. @ Hüseyin şen, tabiki iman laboratuar ortamında tesr edilecek bir şey değildir. Zaten burada öyle bir şey de yapılmıyor. İman etmek için insan hiç bir şey bulamazsa kendine baksın, bu bile yeterlidir. Fakat insanların hidayete erişmesi için vesileler vardır. Belki bu araştırma da yapılmış ve bir insan da müslüman olmuştur.Kim bilebilir ki 🙂 Hem bir bakıma körü körüne inanmamışlık oluyor 🙂

  7. @ internettin, yazmış olduğun yazıyı okudum, bir bakıma haklısın. Bence olabilir, bu yalandır böyle prof yoktur diye kestirip atamıyorum. Bir kaç insan bakar belki hidayete ulaşır.. Paylaşımı yapmadan önceki,amacımız umudumuz buydu 🙂

  8. @esraycr, işte bende diyorum ki; insanlar hidayete erecekse zaten doğru olanlar bize yeter. yalanlar bizi ancak yanlış yere çıkartabilirler.

    belki sizler yada çevrenizdeki insanlar için ilginç gelebilir. sizler bazı konularda bilgi sahibi olduğunuz için olumsuz yönde etkilenmeyebilirsiniz. ama müslüman olupta bu yazıdan olumsuz elektrik alacak olanlar, müslüman olmayıpta bu yazıdan olumlu elektirik alacaklardan kat kat fazla. bunu anlatmaya çalışıyorum.

    selametle ; )

  9. @internettin_hoja, ben de diyorum ki , doğru olup olmadığını bilemeyiz ki, gözümüzle görmedik 🙂 Hem müslüman olupta bu yazıdan olumsuz elektrik alacak olanlar,müslüman olmayıpta bu yazıdan olumlu elektrik alacaklardan kat kat fazla demişsin 🙂 Bu genellemeyi yapamayız ki.. kime göre olumsuz, neye göre olumsuz, hem inançlı olan insanlar yanlış olan şeylerden kolayca etkilenmezler 🙂 ki ben paylaşılanda yanlış etkilenilcek bir şey görmüyorum 🙂 🙂 anlaşmışızdır umarım 😀

  10. @esraycr, pek anlaştık sayılmaz : )

    doğru bilgiye ulaşmak nasıl mümkündür, duyu organları bilgiyi doğrular mı yada doğru bilgiye ulaşmak mümkün müdür ? gibi asırlardır tartışılagelen bir felsefe sorusunu uzun uzun tartışmak isterdim. ama sayfalara yazık olur şimdi : )

    sadece kısaca şunu söylemek isterim. doğru bilgiye ulaşmak için illaki duyu organlarını kullanmaya gerek yoktur : )

    neticede aklın şiddetle inkar ettiği birşeyin doğru olup olmadığını gözle doğrulamaya çalışmak yanlış olur.

    son olarak farzedelim ki böyle bir deney gerçekten yapıldı ve neticede bu “owwa” diyen sese ulaşıldı. buradan çıkartılan sonuç yanlıştır.

    vesselam : )

  11. ….doğruyu bulmak sadece akıl ve zeka gerektirmez çoğunlukla bir vicdani meseledir….efendimiz s.a.v. hayvanların Allahı c.c. zikrettiğini hatta onların ömürlerinin bu zikir sayısına bağlı olduğunuda belirtmiştir…bizler abes yeremi yaratıldığımızı zannediyoruz yada Allaha ve ahiret gününe inanmak için azap meleklerinin gelmesinimi bekliyoruz…..

  12. @İnternettin_hoja,_doğru bilgiye ulaşmak için illaki duyu organlarını kullanmaya gerek yoktur : )

    _neticede aklın şiddetle inkar ettiği birşeyin doğru olup olmadığını gözle doğrulamaya çalışmak yanlış olur.
    Cümleleriniz doğru,zaten bu cümleler genel gerçekler. 🙂

    Bu deneydeki amaç, bizim için,Kuran’ın doğruluğunu ıspatlamaya çalışmak değil.Müslüman olmayan biri içinse amaç bu olabilir.Müslüman olmayan kişi için bu deneyi yapmak ve doğruluğu görmek onun hidayete ulaşmasına bir bakıma vesiledir. Bu da iyi bişey bence..

    Bu deney diyelimki hiç yapılmadı,ama şimdi birisinin içine kurt düştü.Kalkıp deneyi yaptı.Hatta daha güzel şartlarda deney gerçekleşti,Görüntüleri de var.İnançsızdı ama vesile bu ya,inanç sahibi oldu.Sonuç itibariyle kişi doğru yolu buldu.(Biz de yeni bir kardeş kazanmış olduk.. ) Bu deney bir insanı bu şekilde etkiler.Sakıncalı sonuç doğuracağını sanmıyorum.
    Hem bu deneyin yanlış olduğu neden savunuluyorki? Madem bu deney yanlış diyorsanız,aynı deneyi gerçekleştirin ve bana yanlış olduğunu gösterin 🙂

  13. @ Ahmet, doğruyu bulmak için tek yol yok tabiki.Dediğin gibi çoğunlukla da vicdani meseledir.Müslümanlar zaten islamiyete inanmıştır,zaten her şeyin Allah ın varlığını kanıtladığını görür.İnanmak için ne azap meleklerini bekler, ne de bu dünyaya boşuna geldiğini düşünür.

  14. buraya cvap yazacağım hep aklımda ama bir türlü yazamadım : )

  15. Sivrisinek diyip geçmemek lazım…

  16. oradaki biz kelimesi kendimi ulaşabildiğim insanların eksikliklerinden sorumlu tutmamdan ve kendimi sağlam bi köşeye çekip insanları germek istememden ve okuduklarımın süzgeçinden kendimi bir kere daha geçirmemden dolayıdır.eğer böyle hissetmeseydim siz derdim geçerdim …yoksa dediğin gibi müslümanın bu gibi zaafları olamaz zaten…selametle…

  17. Çok ilginç gerçekten.

  18. doğru her canlı Allah a tesbih eder


Yorum bırakın

Kategoriler