Gönderen: esraycr | 28/02/2009

ALLAH İYİLİĞİMİ VERSİN

On beş tatilinde eve gittiğimde bende değişen bir çok şey vardı. Annem bile bendeki değişiklikleri anlamış, takılıp duruyordu. Birkaç örnek vereyim,

Evdeyim şimdi,  herkes tv izliyor. Bense tv izleyenlere bakıyorum. İnsan tv nasıl izlenir unutur mu? Eğer iki yılda toplasanız 5 saat tv izlerseniz,benim gibi unutursunuz. J Şimdi ,bu durumu da çaktırmamaya çalışıp, alttan alttan bizimkilere bakıyorum. Sonra gözüm ekrana takıldı. Öyle hayranlıkla bakıyorum ki, gözümü neredeyse kırpmıyorum. Reklamlar çıkınca eskiden hep kanal değişen ben, reklamları bile itina ve dikkatle izliyorum. Tv yi özlemişim ama…

Mesela evdeyken hep buzdolabının önünde olurdum.  Evde ortalıklarda gözükmüyorsam biliniz ki  mutfaktayımdır. Yarım saatte pasta yapıp, ya onu iki saatte süslüyorumdur. Ya da buzdolabının önünde durup yiyeceklerimi çıkarıyorumdurJ Eve gittiğimde buzdolabına elimi bile sürmemiştim. Buzdolabı kültürüm uçup gitmişti.

Diğer göze çarpan değişikliklerden biriyse, yemek yedikten sonra, sofradan sadece kendi yemek yediğim tabağı mutfağa götürüp bırakmaktı. Annem özellikle buna çok gülüyordu. Bir gün mutfaktan dönüşüm sırasında annemin hareketimi gülerek anlatması, yaptığım davranışın farkına varmamı sağladı.

Hani hep denir ya, evden uzaklaşmak filan ,adama çok şey katar. Görün bakın ki, insandan çaldıkları da oluyor. Gerçi ev halkına gülmeye konu çıkıyor. Bilmiyorum bu tarz değişiklikleri olanlar var mı?  Yurtta kalmak insanın bazı hareketlerini değiştiriyor.

Responses

  1. Çok ilginç. İlk defa televizyon izlemeyi unutan birisi ile karşılaşıyorum.
    Allah iyiliğini versin!
    😀

  2. Unuttum ama az bi kopyayla hatırlamam kolay oldu 🙂

  3. Hmm… O da güzelmiş…

  4. Tabağı alıp mutfağı götürmeni anlıyorumda TV izlemeyi nasıl unuttun hayret yav 😀

  5. sen de izleme sen de unutursun 🙂 insan bazen çok basit şeyleri bile unutuyor 😀 düşün biraz sen de de vardır böyle şeyler 🙂

  6. bende de aynı durum söz konusu muğlada okuyorum ve buraya gelenler bilir. muğla minnacık bir şehir.. araba ve trafik yok:D şehir merkezinde dahi yollara bakmadan karşıya geçebiliyorsunuz.. çünkü hem az araba var, hemde olanlar çok yavaş ilerliyor. yollar tek şerit olduğu için..

    evime yani ankara gidişimde yoldan haldur huldur karşıya geçtiğimi farkettim.. dalgınlıktan değil, aynı güvenle ve aynı yollar nasılsa boş düşüncesiyle.. :):)

  7. Çiğdem dikkat et, senin daha yaşayacak güzel günlerin olacak, onların arasına hoş olmayan tatsızlıklar girmesin.. 🙂

  8. tv izlemeyi ben evin içindeyken bile unutuyorum:)
    ama ayrı evde veya yurtta kalanlarda bu tabak götürme olayını çok gördüm. bide şey var mesala meyve yemek istediğinde, sadece kendi alıp yemek:)

  9. insanı yurt hayatı epey bi bencilleştiriyor 🙂 Ben de meyve yerken sadece kendimi düşünüyorum.Eskiden herkese yıkayıp ortaya koyarken, şimdiler de elime aldığım gibi meyvemi cumbur lop yiyorum.
    Mesela bir de bende çamaşırlaarımı çamaşır makinesine attıktan sonra bekleme var. Yurtta mesela eğer çıkarmazsam zamanında çamaşırları problem oluyor. Evde de makinanın başını bekliyorum. Bir de ablamın filan kıyafetleriyle beraber çamaşırlarımı atıyorsam, sanki karışmış gibi geliyor. Kendi çamaşırlarımı asıp onunkileri ona bırakasım geliyor 🙂

  10. Televizyon izlemek mi? O da nedir? Bütün üniversite hayatım yurtta geçti,dolayısıyla tv izlemeyi gerçekten unuttum.
    Bir de yalnız başıma ders çalışamıyorum,çevremde birileri olacak gürültü yapacak filan öyle çalışabiliyorum.

  11. @mster to,tek ben değilmişim tv izlemeyi unutan, ders çalışma konusunda size katılıyorum 🙂 aynı durum uyku içinde geçerli, gürültülü ortamda uyumaya da alışıyorsunuz.

  12. Uyuma konusunu atlamışım. Devlet yurdu mu,özel mi?

  13. benim için tv gereksiz bir araç oldu artık pisim var (pc’im) 🙂

  14. @mister no, devlet yurdunda kalmıyorum..
    @kedice, benimde hayatımda pisinin yeri çok büyük.. allah yokluğunu göstermesin bizim gibilere 🙂

  15. kuzu yazını okuyan ınsanlar yurtta kalan öğrencılerse senı cok ıyı anlar..gercekten hepımız unuttuk tv ızlemeyı..gormemiş ınsanlar gıbıyız eve geldgımızde tum reklamları fılmlerı ızlıoruzz ama sonradanda tv alıskanlıgımız ortdan kalktıgı ıcın gerı bırakıoruz zamn kaybı gıbı gelıo


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

