Gönderen: esraycr | 27/02/2009

Bu pot kırılır mı?

Halk otobüslerinde eğer oturuyorsak,  ayaktakilere bakıp onlara yardım etmek isteriz. Mesela ellerindeki kitapları, poşetleri alma teklifinde bulunuruz. Günlerden yine bir gün ,otobüste giderken tabi otobüs aşırı tıka basa dolu, yanımda bulunan kız arkadaşım, birkaç ayakta duran gence acımış olacak ki ellerindeki kitaplarını alma önerisinde bulunacaktı..

 

Arkadaşımın yanına ben oturmuştum, cam kenarında ben varım, diğer tarafta arkadaşım. Ve işte o an..

 

‘Arkadaşlar bakar mısınız? Telefonlarınızı alabilirim isterseniz’. O sırada telefonuyla da uğraştığı için sanırım, kitaplarınızı alabilirim diyeceğine, telefonlarınızı demişti.

Tabi biz bu olaya durup durup güldük.  Düşünsenize ilk defa gördüğünüz birisi otobüste size bakıp, telefonunuzu alabilir miyim diyor? Buna gülünmez mi hiç? Sanırım birisi bana böyle bir teklif yapsa otobüste, şaşırıp kalırdımJ sizinde böyle  potlarınız oldu mu?

Şahsen ben artık hiç  pot kırmıyorum, çünkü kırılacak tüm potları kırdımJ

Responses

  1. Evet tam bir pot olmuş. Şaşırmıştır sanırım bu teklifi duyanlar.

  2. Bencede şaşırmışlardır :), şahsen ben bile şaşırdım..

  3. -o-h-a- derim ben böyle bir pota. 😀

  4. bende bi kere otobüste, düğmeye basarmısınız diyeceğime, kornaya basarmısınız demiştim:)) dershaneye gidiodum ama küçüktüm:P

  5. çok güldüm buna… 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
    allah seninde iyiliğini versin… 🙂

  6. komedi ya. Acaba çocuklar ne düşünmüştür.

  7. karakterler farklı olsaydı sanırım telefon yerine bir tokat alınabilirdi 🙂

  8. Alla Allah ceyda:)-esra, esra-ceyda:), yok canım yok, olamaz 🙂 güzel bi entanstane olmuş, izmire ilk geldiğim zaman, işte okula otobüsle okula gidiyorum, okulda bizim yan sınıfta olan 2 bayan arkadas ön koltuklarda oturuyor, bizde hemen arkalarında, işte biri diğerine bi sarkı adı ve kimin söylediğini sordu, sarkıyı biraz mırıldandı filan, sonra bunlar 10-15 dakika aralarında tartıslar, işte bulamazsak kafayı yeriz filan derken, ben dayanamyıp yanımda arkadasıma azcık sesli bi sekilde sarkıyı söyleyen özgün – adı da şeytan dedim , kız arkadas bana dönüp sana mı sorduk gerizekalı dedi, bende kontrolsüzce bende zaten sana söylemedim … dedim, herkes dondu kaldı.. ama çok sinirlendim bi anda, benim sucum yok, insan gibi cevap verseydi yada tepkisiz kalsaydı.. ama ben böyle seyleri bloguma yazmıyorum 😛

  9. evett cokk komıktıı ama ııkı gencler teklıfımı duymadıı..kalabalık oldugu ıcınn sesımı duymadılar..resul kardes karekterler ne kdr farklı olsada bu masum teklıfee ole bır tepkı verılcegını sanmıorum

  10. 🙂 çok güldüm,komik bi durum tabi sizi kriz tutmuştur 🙂 benim değil de bi ablanın başından geçen bir olay ki bu abla kaynana baskısından evden dışarı hiç tek başına vesaitle bir yere gitmemiş,biraz da onun şaşkınlığından olsa gerek bileti olmadan binmiş,ama demiş şoföre -Şoför bey biletim yok son durakta incem,orda bilet alırsam olur mu? şoför de bi yolculara sor demiş,o abla da dönüp yolculara-benim biletim yok,son durakta incem ordan alsam olur mu diye sormuş ve sorduktan sonra kendisiyle birlikte tüm yolcular gülmüşler..


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

