Gönderen: esraycr | 26/02/2009

TOPLUMSAL MAĞDURİYET

Mağdur olduğum ve benim gibi sayısız kardeşimin de mağdur olduğu bir durum var. Bunu en kısa zamanda bakanlığa dilekçe yazarak, çözmeye çalışacağım. Bugün yarında sağlık bakanlığı ve başbakanlığa iki mail atmayı düşünüyorum.

Neden mağdur oluyorum anlatayım, şimdi benim babam öğretmen ve halen çalışıyor. Sağlık güvencemiz var Allaha şükür. Ben babamın görev yaptığı yerin dışında olduğum için, ilaçların tüm ücretini cebimden ödüyorum. İlaçlar da almış başını gitmiş J Özellikle bazı kullandığım antibiyotikler aşırı pahalı, şükürler olsun ama yine de idare ediyorum. Fakat o an cebinde parası olmayan ve ilaçlarını alamayan arkadaşlarımın varlığından da haberim var. İnşallah bu sorunu yetkililer çözerler. Sonracığıma, ilacın tüm ücretini ödediğime dair belgeleri Kütahya ya gönderiyorum, babam o belgeleri okuluna,okulda milli eğitime gönderiyor. Milli eğitim, sağlık bakanlığı vs işin içine girip benim yatırdığım ücretin yüzde sekseni babamın maaşına yatırıyor.  

Eğer doktorun hatası olmuşsa ve hata yaptıktan sonra kaşe ile düzeltilmemişse ya da eczacı eksik belge vermişse, yüzde seksenin maaşa yatma ihtimali de yüzde sıfır oluyor.:)

Okulun medikosundan da yararlanamıyoruz,çünkü sağlık güvencemiz var gözüküyor. Şimdi gel de çık işin içinden J Hasta olunca başıma bir de bu tantanalar çıkıyor. Eğer aynı ayın içinde üç dört kez dr ye  giderseniz de,öğrenci bütçeniz de epey bir sarsılıyorJ İnşallah bu sorunu bakanlıklar halleder, bizlerde rahat gidip geliriz doktora ve eczaneye J

Bence öğretmen çocukları bu yazımı okusun ve ona göre üniversite tercihi yapsın J Aslında bu sorunu yaşayan diğer arkadaşlar ne yapıyor merak ediyorum. Hadi ben hastane içindeyim,numune vs idare de ederim, ya diğerleri ne olacak? Sağlık sorunu bence her şeyin üstündedir, herkesin sağlık hizmeti almaya ve tedavisini yaptırmaya hakkı vardır. Umarım buradaki boşluk doldurulur.

Benim hep gittiğim bir eczacı abimiz var, o benim halime üzülüyor, diyor ki artık: ’ gel benim sağlık karneme yazdır ilaçlarını’ J Aslında utanmasam yazdıracağım J Sorunun çözüm yolu olarakta, sağlık güvencesi olan birisiyle evlilik düşünüyorum… Ya da babası emekli olanlar varsa beni kardeş olarak alabilirler haberiniz olsun J

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

