Gönderen: esraycr | 26/02/2009

ÇÜRÜDÜM GENÇ YAŞIMDA..

Oda arkadaşım ve ben, son iki üç haftadır sağlık sorunlarımızın peşinde koşar olduk. Ben üç haftada üç kez doktora gitmeme rağmen halen,iyileşemedim diyebilirim. Üzerinize sağlık akciğerlerimi üşütmüşüm,ha bire öksürüp duruyorum. Benim metabolizmam mı zayıf, yoksa çevresel etkenlerden mi iyileşemiyorum bilemiyorum. Yurdumuzda resmen buz gibi, parmaklarım soğuktan morarıyor artıkJ  geçen yıl bu aylarda yurtta kısa kollu tişörtlerimizle dolaşırken,bu yıl battaniyenin altından çıkamıyoruz. Kaçak olarak yurda elektrik sobası da soktuk, eğer ceza alırsak,sağlık sorunlarımızın cabası da olacak J

Üç kere doktora gitmeme rağmen,adam akıllı birisi muayene etti. Hatta birisi şikayetlerimi bile dinlemeden ilaç yazmaya başladı J üçüncü kez doktora gitmem de ise, durumum iyice ilerlemişti, aslında ihmal de etmeme rağmen, doktorların beni ihmalinden dolayı, canım daha fazla acıdı. Okulda devamsızlığımın artmasına mı üzüleyim, içimin dışımın ilaç olmasına mı üzüleyim bilemedim. Devlete verdiğim zarardan dolayı da, o kadar ilacı boşuna kullanmam da vicdani yükümlülük tabi.

Bir de yurtta kalmış olmanın insana verdiği bir eziklik varJ Hasta olunca iyice duygusallaşıp, sulu gözlü ve sümüklü biri olup çıkıyorsunuz. Konuşurken sesiniz titriyor,işlerin hepsi size bakıyor, yemek nerde yiyeceğim, çamaşırlarımı makineye atmam gerekiyor,  uff ütü derdi, ödev derdi, sevdiklerinizi ihmal etmeme derdi vs vs…J

Bir de benim hassas bünyem tüm ilaçları kabul etmeyince, durum iyice vahim oluyor. İğne olupta şoka girdiğimi, küçük dilimin şişip nefes alamadığımı, her tarafımın uyuşup, çarpıntımın başladığını,yavaş yavaş sedyede mayıştığımı çok biliyorum. Yani ilaçları kullansam bi dert kullanmasam ayrı dert. Hoş alerji yapmayan ilaçlarsa, tüm yan etkilerini ben de didik didik gösteriyor. Baş dönmesinden çift görmeye kadar hepsini yaşıyorum J

Bu arada beni adam akıllı muayene etmeyen doktorlara da şiddetle kızıyorum.  Her yıl birkaç dr ile tartışmamam elimde de değil. JHani mezun olurken Hipokrat a yemin ediyorlar ya, hani etik davranmak adına vs.. Nerede kalıyor yeminleri bilmiyorum. Bu arada Hipokrat a edilen yeminde anca bu kadar tutulur zaten, yemin edilen Hipokrat olunca 😀

Bazı dr ler ise, işlerini adam akıllı yapıyor,onların sayılarının çoğalması, diğerlerinin işlerinin son bulması dileklerimle…  Ne de olsa iyi olan kazansın demişler J

Responses

  1. Geçmiş olsun. Bunları okuduktan sonra, kaldığımız evde tüp bitince tavana asarak yaptığımız tamamı el yapımı elektrikli soba aklıma geldi. Ne günlerdi be 🙂

  2. insanın yaratıcılığı gelişiyor, tıpkı sizin el yapımı sobanız gibi…

  3. canım kızım insanı olgunlaştıran hayatta çekmiş olduğu sıkıntılardır.temennim bu sıkıntıların sana başarı olarak dönmesidir.

  4. annem ne derse doğrudur 🙂

  5. Çok geçmiş olsun 🙂 (geçmiş) üniversitede insan herşeyle baş etmeyi öğreniyor.

    Bu arada HİPOKRAT yemini espirisi de süperdi.


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

