Gönderen: esraycr | 23/02/2009

KIZ BAŞIMA BU KORKU BANA YETTİ

Bir bayramı daha geride bırakıp, kaldığım yurda gelmiştim. 13 saatlik yolculuk sonrası, sabaha karşı saat 4 civarında,beni yurda servis bırakmıştı. Güvenlikte daha önce görmediğim bir abi vardı. Selamımı verip,yukarı çıkmak üzereyken,yurtta ne kadar öğrenci olduğunu sordum ve cevap ilginçti.. yurda gelen tek öğrenci benmişimJ

Asansörle katıma çıktım ve kendi kaldığım dairenin içine girdim. Bir taraftan annemin tıka basa doldurduğu valizimi çekiyorum bir taraftan da el yordamıyla ışığı yakacağım yeri arıyorum. Koridorda ayağıma arkadaşlarımın terlikleri takılıp düşme tehlikesiyle karşılaşsam da ilerliyorum. Yine de pes etmeden zifiri karanlıkta el yordamıyla odamı buldum valizimi bıraktım. Bir baktım odamın da ışığı yanmıyor. Şartelleri indirme ihtimalleri aklıma geldi ve tekrar dairenin girişine yöneldim. Dairenin kapısını buldum ve   orada ki şartel kutusunu açmak için elimi uzattımJ bu arada halen etraf aşırı karanlık göz gözü görmüyor. Elimle yoklamaya başlarken kutuyu,elimin üzerinde bir el hissettim.

Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii diye benden bir ses..

‘Abla abla benim güvenlikkkkkk, şarteli kaldırmaya geldim wallaha ‘dese de adam,ben halen çığlık atıyorum. J Yurdun merdiven boşluğu benim sesimle inliyor. Aklıma kötü kötü şeylerde gelmiyor değil. Hemen dairemin içine girip, dış kapıyı kilitledim. Ama tir tir titriyorum.Kalbimin atışları dıştan bile belli oluyor ,nefes nefeseyim. Biraz  kapının arkasında oturdum. Sonra odama geçip bir bardak su içtim. Fakat halen korkum geçmedi, uzun yolculuk yapmam sebebiyle de gözlerimden tatlı tatlı uyku akıyor. Ama uyunur mu bu haldeyken? Ya adam kötü niyetliyse ya tekrar gelirse,ya katın anahtarı varsa.. Telefonumda 155 i tuşladım ve yastığımın kenarına koydum. Arkadaşımın yatağını ve komidinini  kapının arkasına dayadım ,kapıyı kilitledim. Boynumdaki atkımı çıkardım, adam atkımla beni boğmasın, diye J Uyumamak için direnirken uyuya kalmışım.Uyandığımda hemen üstüme ve kapının arkasındaki eşyalara bakmıştım J Neyse ki her şey  yerli yerindeydi. Fakat benim korkum bana yetti.

 Birinci sınıfın ilk bayram dönüşü yurda bir gün erken gelip bunları yaşamam bana hayat tecrübesi oldu. Hayatımda hiç bu kadar da korkmamıştım..Bu arada o güvenlikçi abi, sadece bayram süresince çalışmış,ondan hiç görmemişim. Beni gördükten sonra da kız yurdunda güvenlikçi olmaya ,abi tövbe etmiştir bence.. J

 

Responses

  1. iyi adamı öldürmemişsin. Biri bana karanlıkta şaka yaptı da bir hafta karın ağrısından yatalak olmuştu 🙂

  2. ben korkudan ölecektim,adamı öldürmek aklıma gelmedi bu yüzden 🙂 bu arada o sana şaka yapan biri,bence bir daha kimselere şaka yapmaz.. 🙂

  3. Refleks hareketinden doğan tekme karnına isabet edince ya şakaları uzaktan yapar ya da dediğin gibi hiç yapmaz 😉

  4. walla helal olsun sana ben okurken bile çoq qorqtum senin yerinde olmaq istememm (::)

  5. @yesim, sorma adam akıllı korktum,cidden kız başıma bu korku bana yetti 🙂 Allah kimsenin başına vermesin..

  6. Süpersin be Esra

  7. @enes, sağolasın Kardeşimmm.. Aramızda kalsın ben de okuyucunun senin gibi olanını seviyorum, yani arşivi didikleyen,yazıları eski yeni diye ayırt etmeyen,yorum yapmak için yeni yazı beklemeyen okuyucu… Gerçekten iyi blog takip ediyorsun..Senin gibi bir okuyucum olmasından memnunumm 😉

  8. Esra@Evet sağol, çok güzel blogluyorsun beğeniyorum.Sende benim bloguma bakabilirsin istersen enes39.wordpress.com.Tekrar teşekkürler.

  9. […] burada daha çok korkmuştum. İyiki korkudan bir şey olmuyor bana.. Bak düşününce acıyorum […]


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

