Gönderen: esraycr | 22/02/2009

ÖSS DE ANCAK BU KADARI BAŞINIZA GELEBİLİR..

İki yıl öncesinde yaşadığım  195 dakikayı benim kadar farklı geçiren kaç kardeşim vardır .O sıkıntılı ve gözlerimin yaşlarla dolu olarak ,tanık olduğu dakikalarımı,şimdi size gülümseyerek anlatayım..

sınav sabahı hiç heyecanım yoktu, bol bol dua ederek sınav yerine babamla gitmiştim. Saatler sınav saatini göstermesine on dakika kala biz yerlerimize otutturulduk. Anfinin kapısından koştura koştura biraz panik, yarı kırmızı yanaklı bir kızımız girdi. Hemen yerine oturmak için hızlı adımlarla ilerledi ve  benim oturduğum yerin orta kısmında oturduğunu belirtip ,’müsaade’ diyip izin istedi.Ayağa kalktım ‘buyurun ‘dedim. Kızımız rüzgar gibi geçti.Benim kağıt ve kalemime bir dokundu ‘eyvah’ dedim içimden.Yanımda bulunan  iki silgim, merdiven basamaklı gibi olan anfiden zıplayıp gitmişti..Ara da bul şimdiJ Kağıdım hemen yere düşmüştü ve kızımızın ayak izide üzerinde çıkmıştı. Ben ona doğru cevaplarımı işaretleyecektim, ya ösym okumazsa filan diye panik oldum.Eğilip milletin ayakları arasında silgimi aradım, kereta üç basamak aşağıdan çıktı.Silgilerimden birisini bulmuştum şükür.Bu ara da kıza sinirlenmedim de değilJ

Neyse ki kendimi toparladım,derin nefes aldım. Saat 9.30 olmuştu ve başladıkkk sınava.

Sınava önce en iyi olduğum alan, matematikten başlayayım demiştim. İlk sorumu çözdüm,ikinciye geçtim.Ama neye uğradığımı şaşırdım birden bire J Haydaa..Üzerimden bir su bardağı kadar su boşalmıştı. Kafamı yukarıya kaldırdığımda anladım ki klima su damlatıyor. Olacak iş değildiJ kağıdım hafif küf rengi suyla ıslanmış ve kırış kırış olmuştu. Korktuğumda cabası tabi. Resmen ıslandım.Sinirlendim ve etraftaki gözetmenlere baktım,bir şey söylemek istiyorum dediğimde, ^bizimle konuşmanız yasak ^cümlesini duymak beni iyice kızdırdı.Bu arada klima halen su damlatıyordu J Ben de sabredemedim ve yerimden kalkıp salon görevlisinin yanına gittim, yerimi değiştirmek istediğimi söyledim, imkansız demişti..İyi de ıslanacak mıydım ben?

Ben de yerimden kalktım en arkaya geçip oturdum,salon görevlisi yanıma gelip kızdıL hatta kopya çekmiş muamelesi görürsünL dese de, beni yerime oturtamadı.Yerimde oturmam için şemsiye gerekliydi çünki J

Sınav kağıdıma baktım kızımızın 38 numara ayakkabı numarası ,ve kırış kırış kağıt.Off offf demiştim ve bir saate yakın zamanımı böyle harcadım. Sınav bittiğinde çok ağlamıştım,kazanamayacağımı düşünmüştüm.. Fakat, Allah yardım etti ve tercih yapıp yerleştirildim.

Bu arada ilk yıl sınavda barajı geçememiştim J(Bi sürü bahanem var..)İkinci yıl ise çalışmaya hocamın kızması ve bana aşırı güvenmesiyle başlamıştım. Son 80 gün kala sınava adam akıllı çalışmıştım. Şuan yurdumun bir üniversitesinde öğrenim görmekteyim.

Nacizane  tavsiyemse,

Sınava girecek arkadaşlarım,siz siz olun soğuk kanlılığınızı devam ettirin.Her şartta,her anda hemde…Kendinize güvenmeyi ise en başa koyun.

Sınava gireceklere başarılar…

Reklamlar

Responses

  1. güsell yazılarr tebriklerr insan okurken sıkılmıyorr dilin sade ve açıkkk , seninle konuşmayı çok ösledim esraa bana verdiğin hediyeyi hiç unutmucam hep saklıcamm ve şu an okumaktayım.bu zamana kadar okumadın mı yuhh dersen doğrudurr bu aralar depresyon havasındayım:)ona yöneldim öpüyorum canım kendine iyi bakk

  2. sağolasın feyzam, ben de seni çok özledim,inşallah günün birinde yollarımız tekrar kesişir ve sana daha güzel hediyelerde alırım.. 🙂

  3. Şuan en çok korkum ÖSS 😦

  4. ben de öss ye hiç ısınamamıştım,ösym nin sanki bana bir gıcıklığı varmışta beni asla yerleştirmeyecekmiş,hatta çalışsamda bu ösym bana gıcıklığını yapacakmış gibi gelirdi 🙂 ilk yıl barajı bile geçememiştim,ikinci yıl onun da stresi binmişti..fakat ikinci yıl alanım olan say 1 imde say 2 de hesaplanmıştı..ve en kötü ihtimal fen edebiyatlar gelecekti..ilk tercihlerimden birisine yerleştim..korkacak bişey yok,bence güven kendine yeterli.. başarılar dilerimmm 😀

  5. Teşekkürler birazda olsa rahatladım 🙂

  6. bana alabileceğin en güsel hediyeyi aldın bee tatlımmm bundann daha güselini alamasssın eğer tabe hediyeyi hatırladıysann ama yokk unutmassın sen akıllı kıssın:)

  7. şimdi arkadaşlarda meraklanmasın, söyleyeyim, kardeşime ben kuran_ı kerim meali almıştım..
    bence en güzel hediye bu,ve unutulmayan hediye.. 🙂
    canım benim, sağolasın..

  8. yazdıklarını okudum ve gerçekten moralim yerine geldi yaa saolasın

  9. Moralinin düzeldiğine sevindim, inşallah senin ve diğer öss ye girecek kardeşlerim için en hayırlısı olur. 🙂 🙂

  10. beni öss değilde sonrası telaşlandırıyor

    psikilojik ve biyolojik olarak bozdu bu sınav beniii az kaldı ama

  11. @ nnn, allah yardımcısı olsun tüm kardeşlerimizin. Ben anlattım öss öykümü okuyunca biraz rahatlamışsındır umarım 😀

  12. ben giricem 2010da inşallah başıma böle bişi gelir 🙂 bu oLay bendede oLur bende kazanırım inşallah 😀

  13. 🙂 kendine beddua mı yapıyorsun kardeşim 🙂 hayırlısı olsun:) ben kazandıysam cümle alem kazanır heralde:) şimdiden azcıkta olsa çalış,ipleri eline al 😀 allah yardımcın olsun inşallah …

  14. yaa o uğur gelir die dedim abla 😀 bakalım hayırlısıya kazanırız bizde inşallah 😀 senin taktiklerini anlatırsın bana ben uygularım 🙂

  15. 1 haftamız kaldı şurada

  16. @alper, ablası sen nerelerdesin ya uğramaz oldun artık bloga? 😀 ben taktiklerimi hazırlayayım öss ye girecekler için 😀
    @webisweb, inan hiç te zor değil 😀 yazıyı okuduysan benim ne şartlarda girdiğimi anlamışsındır 😀

  17. okudum okumazmıyım 😀
    1 hafta kaldıı bakk 😀

  18. @webisweb, kesinlikle yazı yazıcam öss ile ilgili…


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: